Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009

DOWNLOAD 2009

Ειχαμε κλεισει εισιτηρια, ξενοδοχειο και αυτοκινητο απο το χειμωνα. Καθως η μεγαλη μερα πλησιαζε νιωθαμε μια παραξενη αγωνια. Βλεπετε... θα βλεπαμε τους Faith No More μετα απο 12 χρονια, για πρωτη φορα, live.

Αν δεν καταλαβαινετε ποσο σημαντικη ειναι αυτη η επανενωση, ξερω ενα γιατρο στο εξωτερικο, στη Γερμανια - ο Χρηστακης ο γαμπρος του νομαρχη ειχε καρκινο και πηγε σ' αυτον και τωρα ειναι μια χαρα παιζει μπαλα για τον Παναιγιαλειο, ισως να μπορει να σας αφαιρεσει τα αρχιδια ή να σας κανει λοβοτομη γιατι αν δεν πιανετε τους Faith No More και την συνεισφορα τους στη μουσικη και την ανθρωποτητα ειστε αχρηστοι και δεν πρεπει να αναπαραχθειτε.

Φυσικα εκει θα εμφανιζονταν παρα πολλα συγκροτηματα που γουσταρω οπως Static X, Pendulum, οι γερο-Prodigy, οι βλακες οι Slipknot και αλλοι αντιπροσωποι της μεταλλικης πανιδας.

Μετα απο ενα ατελειωτο ταξιδι στις εθνικες οδους της Αγγλιας οπου οδηγουν ολοι αναποδα - και τελος παντων γιατι την εχουν δει ετσι οι Αγγλοι και ειναι ολα αναποδα στην κωλοχωρα τους; Γιατι ενταξει... για τους δρομους, ολοι ξερουν την ιστορια με τους καβαλαρηδες που ειχαν το σπαθι αριστερα στο ζωναρι και το τραβουσαν με το δεξι χερι για να πετσοκοψουν τον καβαλαρη που ερχοταν απο την αλλη χωρις να εκτελεσουν το ιδιο το αλογο τους. Το καταλαβαινω. Ο Μεσαιωνας ηταν σκληρη εποχη και τα αλογα πανακριβα.
Αλλα αυτο δεν εξηγει τα πομολα που καμια φορα ανοιγουν αναποδα, τις βρυσες που ανοιγουν αναποδα, καθως και το γεγονος οτι στην Αγγλια δεν μπορουν να συλλαβουν την επαναστατικη εφευρεση της βρυσης που ανακατευει το ζεστο και το κρυο νερο για να το κανει χλιαρο και αντι γι αυτο ή παθαινεις χιονιστρες ή βραζεις τα γαμημενα τα δαχτυλα σου πλενοντας τα χερια σου, καθως και αυτη τη μανιακη τους προσηλωση στο να γινουν εντελως αλκοολικοι μεχρι την ηλικια των 12 ετων.

... Μετα απο ενα ατελειωτο ταξιδι στις εθνικες οδους της Αγγλιας οπου οδηγουν ολοι αναποδα φτασαμε στο Ντονινγκτονννν και ειδαμε ολο το απλυτο λεφουσι των μεταλχεντς να καταφτανει σε ορδες. Πολυ ωραια. Παρακαραμε με χιλια ζορια, περπατησαμε χιλιαδες μετρα αναμεσα σε χιλιαδες κακοντυμενα αλλα καλοκαρδα καθαρματα και μπηκαμε στο χωρο του φεστιβαλ.

Ευτυχως ειχε καλο καιρο ολο το τριημερο και ο ουρανος ηταν γαλανος. Στεκομουν εκει λοιπον αναμεσα στα πληθη και ξαφνικα κοιταζω πανω και τι βλεπω;

ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ, ΠΕΤΟΥΣΕ ΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ANTONOV. To μεγαλυτερο αεροπλανο που υπαρχει. Απιστευτο ρε πουστη μου. Ευτυχως ο Δημητρης το τραβηξε σε βιντεο και εγω προλαβα και το πηρα φωτογραφια!
Καμια φορα το Antonov κουβαλαει αεροπλανα. Καταλαβαινετε για τι πραμα μιλαμε; Εχει δυο ντουζινες ροδες απο κατω για να προσγειωνεται επειδη ειναι τεραστιο και μια φορα ειδα μια φωτο οπου το αντονοφ κουβαλουσε στην πλατη του ολοκληρο το διαστημικο λεωφορειο λες και κρατουσε τη γκομενα του να δει τους μεταλλικα. Ειναι κτηνωδες και πανισχυρο και παρακαλειται ο κυριος Σιγκμουντ Φρουντ να παει να γαμηθει.

ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ! Τι συγκινηση ε; Δεν περιμενα να δω τετοιο πραμα.
Ηταν ακομα πιο συγκλονιστικο απο εκεινη τη φορα που ημουν σε ενα ταξι στην Αλεξανδρας και απο το πουθενα βλεπω ενα χωματουργικο Cat 797 που επιανε και τις τρεις λωριδες σε πλατος και λεω στον ταξιτζη "ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ; ΠΩΩΩΩΩΩ..." γιατι αυτο το πραμα ηταν σαν ινταστριαλ δυστοπιακο ξενοδοχειο με συνειδηση και πανουργο σχεδιο κατακτησης του κοσμου, πανω σε ροδες και μου λεει αυτος "χωματουργικο ειναι για τα ολυμπιακα εργα" και εγω μενω σαν ηλιθιος κοιταζοντας αυτο το ανοσιουργημα επαναλαμβανοντας μεσα μου σαν μαντρα "χωματουργικο... χωματουργικο..." προσπαθοντας να κατανοησω και να συμφιλιωθω με το θεαμα που αντικρυζαν τα Κιμμεριανα μου ματια.

οκ.

Καποια αλλη φορα θα σας μιλησω για τη συναυλια των μεταλλικα στη Ναινεξ αρενα στο μαντσεστερ να σας φυγει το καφασι απο την γλαφυροτητα και την ενημερωση.

128 σχόλια:

Liakouras είπε...

Tous gnwstouw Pappoudes me tis mle tsantoules sto xeri eixe sta ksena i mpa ?

MASTER G είπε...

Οχι η συνωμοσια αυτη ειναι ελληνικη

ThEiTsA είπε...

Πότε έχεις γενέθλια να σου κάνω δώρο μία φωτογραφία από dumper; Άμα είσαι καλό παιδί μπορεί να σου στείλω και πρόσκληση να πας βόλτα με το dumper...

MASTER G είπε...

το dumper που λες ειναι το ιδιο με το cat που λεω εγω.

και δεν ειμαι ετοιμος για κατι τετοιο καθως θα ειναι δυσκολο να παω βολτα ενω συνταρρασομαι απο οργασμους!

Παύλος είπε...

Θα πω ενα σκετο λολ. Μια χαρα αναλυση.Αντε να σε βρουμε στα κεφια να μας κανεις μια παρομοια ενημερωση για το αλλο θεμα που ειπες

ThEiTsA είπε...

"το dumper που λες ειναι το ιδιο με το cat που λεω εγω.

και δεν ειμαι ετοιμος για κατι τετοιο καθως θα ειναι δυσκολο να παω βολτα ενω συνταρρασομαι απο οργασμους!"

Περίπου ίδιο γιατί τα δικά μου dumper δεν είναι μάρκα Caterpilar :P

Με κολάζεις να σου απαντήσω και για το άλλο αλλά δε θα το κάνω...

froufrou είπε...

Εγώ προτιμώ τα χάρτινα αεροπλανάκια-σαϊτες και ενίοτε τα οριγκάμι. 'Οταν θα φτιαχτεί κάτι ανάλογο σε διθέσιο και έτοιμο για απογείωση όπου θα καίει μόνο χαμομηλόνερο και θα αποβάλλει υδρατμούς μέντας θα σας ενημερώσω για να κλείσετε θέση για τουρ στην Παγκάια.

MASTER G είπε...

Γαμωτο επρεπε να το κανω ξεχωριστη αναρτηση αυτο.

Μαλλον ειναι καιρος για ενα Οικολογικο θεμα. :)

BioLogos είπε...

Επειδή στο σπίτι έχω και γουϊκιπέντια, μήπως εννοείς το αντόνοφ αν-225?

eriol78 είπε...

Φαντάσου το CAT να έβγαινε σε SUV, τι θα γινόταν από το ελληνογκαγκουριό!

Πλέον δεν θα παρκάραν μόνο πάνω σε πεζοδρόμια αλλά και πάνω σε πολυκατοικίες ;)

Tanila είπε...

Ρε μαλάκα δε σου έχω πει να μη μπαίνεις σε ταξί;
Ένα σωρό κακά πράματα μπορεί να σου συμβούν μέσα σε ταξί, όπως να σε απαγάγουν εξωγήινοι, να είναι κανίβαλος ο οδηγός και να σε οδηγήσει κάπου απόμερα για να σου φάει τους γλουτούς ή να σου μπεί διπλοκούρσα ...χχχχ.... ακόμα κι εγώ

MASTER G είπε...

Σας εχω μιλησει για το παλιο μου χομπυ; Εμπαινα σε ταξι και επιανα κουβεντα με τους ταριφες και τους ηχογραφουσα με δημοσιογραφικο.

Μαλακα ΤΟΣΑ ΨΕΜΜΑΤΑ δεν εχω ξανακουσει. Ειδικα για γκομενες! Ελεγαν οτι τους κατεβαινε στο κεφαλι! Εκτος ελεγχου!

Γαμω το θεο σας δεν εχω τιποτα εναντιων των ταριφαιων αλλα μπηκα τοσες φορες σε ταξι παθολογικου ψευτη που ειπα ΓΑΜΑ ΤΟ ΘΑ ΤΟ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΚΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ! Και κατανοω οτι μετα απο τρεις ωρες κολλημενος στην πειραιως μεσα στη ζεστη και το καυσαεριο μπορει ευκολα να χασεις το οριο μεταξυ αληθειας και ψεμματος. Η φαντασια και η πραγματικοτητα γινονται ενα!
Οποτε χεστε με! Αυτο δε σημαινει οτι δεν ειναι αστειο.

Η συλλογη μου ονομαζεται "Ταριφαιων Μονολογοι" και θα τη βρειτε μονο στα καλα καταστηματα. Περιεχει μεγαλα χιτς οπως "Ο πενταπλοσωπος εραστης", ο κυριος "φιλε δεν ειμαι φασιστας αλλα πρεπει να μπουν στο πολυτεχνειο να τα γαμησουνε τα τσογλανια" και ας μην ξεχναμε και το "οι πλανητες ειναι πως να σου το πω... σα μεγαλοι μαγνητες... εγω σπουδασα αστρονομια και αστρολογια φιλε!"

Βιολογος. Μαλλον αυτο εννοω αλλα βαριεμαι να κοιταξω. Οχι αυτο το παλιο που εχει ελικες παντως... Ειναι το καινουργιο που υπαρχει μονο ενα στον κοσμο και ειναι τερατωδες και τρωει αλλα μικροτερα αεροπλανα.

MASTER G είπε...

Γιατι να απογαλακτιστει καποιος;


τωρα πως να σου απαντησω σ αυτο; Εχεις δει τιποτα πιο ξεφτιλισμενο απο ενα μαμοθρευτο ατομο;

Δεν ξερω πως την εχεις δει εσυ αλλα υπαρχει και κατι που λεγεται αξιοπρεπεια. ΠΕΡ'ΦΑΝΕΙΑ!

Ξερεις ρε φροκαλο, τι κανει τον ανθρωπο να ξεχωριζει, σ αυτον τον πλανητη, απο τα βρυα και τις πετρες; Το γεγονος οτι ειναι αδιστακτο γαμημενο καθαρμα που βλεπει ψηλα και μακρια. Ειναι το αποφασισμενο φλωρακι που μπηκε στη φυλακη κι αντι να γινει το πουτανακι ολων, χρησιμοποιησε ο,τι ειχε και εγινε αρχηγος.
ΣΟΣΑΝΚ ΡΙΝΤΕΜΨΙΟΝ ΜΠΙΤΣ!

Και στο κατω κατω δεν καταλαβαινω πως σου βγηκε σε συνδρομο στοκχολμης η φαση.
Η φυση ΠΑΝΤΑ ΓΑΜΟΥΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ με τροπους που δε φανταζεσαι. Τρομερη σκληροτητα!
Τσουναμια, σεισμοι, ηφαιστεια, κομητες, κατολισθησεις, χιονοστιβαδες, φωτιες, κεραυνοι... Κι αυτα, ευτυχως, συνεβαιναν μονο οταν δεν μας ετρωγαν τα λιονταρια, οι αρκουδες, οι καρχαριες, τα αγριοσκυλα, οταν δε μας τσιμπουσαν δηλήτηριωδη φιδια, τσουχτρες και εντομα... και οταν δεν πεθαιναμε κατα εκατονταδες χιλιαδες απο τους ιους και τις παραξενες ασθενειες που μας πεταει η πουτανα η φυση στα μουτρα.

Η φυση ειναι τοσο αδιαφορη και ψυχρη που ξεκανε τους δεινοσαυρους που βασιλευαν κατι εκατομμυρια χρονια ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. Σκεψου ποσο για τον πουτσο εχει εμας που ειμαστε εδω κατι χιλιαδες χρονια.

Εσυ ριξε την ασπιδα σου κατω και τρεχα στη μαμα. Αυτη τη white trash μεθυσμενη τσουλα που τη μερα ειναι ολο γλυκες και συγνωμες και με το που θα γυρισεις το κεφαλι σου ρουφαει κρακ και σε σπαει στο ξυλο.

Φραφο.

Σοβαρα θα επρεπε να ντρεπεσαι.

ThEiTsA είπε...

Τελικά σε αυτό το blog περισσότερο αξίζει να διαβάζεις τα σχόλια παρά τις αναρτήσεις...

MASTER G είπε...

Κοιτα τωρα να δεις...

Τα σχολιακια περι ανδρισμου και σεξουαλικου προσανατολισμου εγω τα χεζω. Δεν εχεις ΙΔΕΑ τι συμβαινει μεσα στο κεφαλι μου και με ποιους αηδιαστικους τροπους τη βρισκω, οποτε απλα γελαω εις βαρος σου μονο και μονο επειδη πιστευεις οτι θα με προσβαλλει το γεγονος οτι με φαντασιωνεσαι με γοβες, ΑΝΟΗΤΟ ΖΟΥΔΙ!

θα τα αφησω εκει ομως γιατι μεσα απο αυτα που λες φαινεται η εμπαθεια σου. Φαινεται ο φοβος που εχεις. Ο φοβος που εχουν ολοι οι τραγικοι χεστες της συνωμοταξιας σου!

Δε σε αδικω ομως. Ολα τα παιδακια κλαινε την πρωτη μερα στο νηπιαγωγειο. Τη δευτερη κλαινε λιγοτερο γιατι συνηθιζουν. Μετα απο λιγο καιρο δε βλεπουν την ωρα να πανε να παιξουν μακρια απο τη μαμα τους. Κι αυτο ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ!

Αλλα ας μη μιλαμε για εμας αλλο γιατι υποβιβαζεις τη συζητηση. Το γεγονος ειναι οτι ουτε εσυ, ουτε κανενας αλλος λιγοψυχος, ενοχικος νεοχιππης που πιστευει σε κρυσταλλα, αυρες και λιβανια δε θα σταματησει την ανθρωπινη προοδο.

Ειμαστε περισσοτεροι, πιο αδιστακτοι και πιο πεινασμενοι απο εσας.

Δεθειτε στα δεντρακια σας παραπλανημενοι μπετοβλακες με νερωμενο αιμα. Εχουμε κατι μπουλντοζες ΠΟΥ ΓΑΜΑΝΕ!

Flonsavardu είπε...

θα παρακαλούσα για τις επόμενες 5 μέρες να μην σχολιαστεί τίποτα για την αναθεματισμένη συναυλία των faith no more. να μην αναρτηθούν βιντεάκια και να μην ξανακούσω το όνομα του δρυίδη μάικ πάτον.

γράψε ένα κείμενο για την οικολογία διάολε! μην τα λες στα σχόλια.

επίσης θα μου εξηγήσεις πως μαζεύεις όλους αυτούς του ψυχωτικούς; παίζει να είναι ο ίδιος κάθε φορά με άλλο όνομα;

MASTER G είπε...

Δεν τους μαζευω. Μαζευονται μονοι τους γιατι γουσταρουν το αμπιουζ.

Θελουν καποιον να τους μπινελικωνει για να αποκτα αξια η ζωη τους.

Ειναι ενα πολυ περιπλοκο ψυχολογικο κολπο.

MASTER G είπε...

Ημουν απο τους χειροτερους μαθητες του λυκειου μου και στο μαθημα καθομουν και ζωγραφιζα χαρτες απο ανυπαρκτα μερη και δρακους. Δε μιλουσα σχεδον ποτε.

Καμια φορα χλευαζα τη θρησκευτικου μας αλλα ηταν πολυ ευκολος στοχος και κατα βαθος τη λυπομουνα τη θλιβερη καργιολα.

:(

MASTER G είπε...

Ξερεις το ανεκδοτο με τη μεγαλυτερη μαζοχα και το μεγαλυτερο σαδιστη;

Flonsavardu είπε...

τσου!

MASTER G είπε...

Εν τω μεταξυ για να καταλαβεις...

Οσοι προσπαθουν να διαφωνησουν μαζι μου περνανε διαφορα σταδια.

Στην αρχη τα διαβαζουν ολα σοβαρα. Μετα σκεφτονται οτι δε μπορει να σοβαρολογω αλλα δε μπορουν να σταματησουν το μυαλο τους και μου βγαζουν οτι σαπιο εχουν μεσα τους.
Μετα, αφου τους ξεχεσω, ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ καμια φορα τους λεω οτι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕ ΤΡΟΛΛΑΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΤΡΟΛΛΑΡΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.

Τοτε υποχωρουν για λιγο για να σκεφτουν αλλα δεν ειναι καλοι σ αυτο. Στη σκεψη εννοω.

Και μετα επιστρεφουν. Επιστρεφουν παντα με την αστεια πεποιθηση οτι θα με νικησουν στο ιδιο μου το παιχνιδι. Οταν τους ξαναχεσω, που ειναι πιο ευκολο απο το να αναπνεω, μερικοι γενναιοι μου το παιζουν μπλοφα ΧΑΧΑ ΤΡΟΛΛΑΡΑ ΤΟ ΜΑΣΤΕΡ ΤΖΙ!

Το εχω δει τοσες φορες αυτο το θεατρο που μπορω να ρυθμισω το ρολοι μου συμφωνα με αυτο.

Γιατι η διαφορα μου απο αυτους που διαφωνουν μαζι μου ειναι οτι εγω εχω δικιο απο παντα ενω αυτοι οχι. Πως γινεται να κερδισεις μια τετοια ανιση μαχη;

MASTER G είπε...

ηταν λεει η μεγαλυτερη μαζοχα του κοσμου και συναντα τον μεγαλυτερο σαδιστη και του λεει ¨σκισε με κανε με φετες βγαλε μου τα αντερα ρηξη συνδεσμων δεσε με κτλ κτλ..."

και αυτος απανταει

- τσου...

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. αη λαηκ ιτ.

dsquared είπε...

Σιγουρα οχι οσο μαλακισμενη ηταν η γεροντοκορη θρησκευτικου που ειχα στο γυμνασιο!
din

MASTER G είπε...

Eκτος κι αν ειμασταν συμμαθητες και δεν το θυμασαι!

dsquared είπε...

Λες? Η δικια μου ηταν θεοκοντη και κακασχημη.
din

MASTER G είπε...

Kι εμενα. Και μελαχρονη με τα μαλλια πιασμενα κοτσο σφιχτο και αντι για στομα ειχε μια θυμωμενη μολυβια!

Και μασελα την οποια επιαζε μεσα στο στομα της και ακουγοταν ενα τρομερο χλαπ χλιτς ΚΛΑΠ!

Ξεχνα ολα τα παραπανω αν δεν πηγες σχολειο στο 16ο λυκειο Αμπελοκηπων.

Anomalos Taxidiotis είπε...

[σπαστικός ξερόλας mode] Ο Κρόνος έφαγε το Δία και όχι το ανάποδο. Μπορεί όμως να πρόκειται και για σατανική παγίδα του MasterG, δεν ξέρω. [/σπαστικός ξερόλας]

Οι Faith no More παίξανε πράμα από το King for a day ή μπα?

MASTER G είπε...

Kατσε ρε.. ο Διας δεν ηταν ο γιος του που του εκοψε τα αρχιδια και τα πεταξε στο λιμανι και βγηκε η Αφροδιτη;

Εγω σας το ειπα οτι δεν προσεχα στο σχολειο αλλα δεν με πιστευετε.

Με εχετε για εξυπνο!

MASTER G είπε...

A, δες τη συναυλια στο youtube. τα εχει ολα!

ThEiTsA είπε...

Ο Κρόνος έτρωγε τα παιδιά του για να μην του κλέψουν την εξουσία. Αλλά η μανούλα του Δία τον έκρυψε σε μια σπηλιά (στον Άγιο Νικόλαο, έχει κι ένα ωραίο μπαράκι εκεί κοντά) και τον τάιζε η κατσίκα η Αμάλθεια.
Μετά ο Δίας μεγάλωσε, έκανε κομματάκια το μπαμπά του και του πήρε την εξουσία και οι φόβοι του Κρόνου επαληθεύτηκαν.


Και με αφορμή αυτό, δύο συμπεράσματα:
1. Ο Φρόυντ χαλαρά διάβαζε Ελληνική Μυθολογία πριν βγάλει όλες εκείνες τις αηδίες που έχουν ευαγγέλιο οι ψυχαναλυτές.
2. Μη μιλήσετε για απογαλακτισμό ξανά. Είδατε τι θυσίες έκανε η μανούλα του Δία. Πώς να την ξεπεράσει μετά;

dsquared είπε...

Η αληθεια ειναι οτι αξιζε τον κοπο να πας μεχρι αγγλια μερια για να δεις ενα Αντονωφ.
Το μονο αστειο πραμα που εχω δει τελευταιως στην Αλεξανδρας ηταν ενα παπακι με δυο ματατζίδες πανω.
din

paris είπε...

ΟΧΙ DSQUARED!
Δεν είναι έτσι οι καιροί μας.Αυτό το απροσδιορίστου φύλου ον μπήκε στο διαδικτυακό σπίτι του Master G και λέει αρχιδιές.Δεν θα φύγει έτσι.

Dies irae
Dies illa
Solvet saeclum en favilla
Teste davidcum sybilla

Quantus tremor est futurus
Quando judex est venturus
Cunta stricte discus surus

Dies irae
Dies illa
Solvet saeclum en favilla
Teste davidcum sybilla

Quantus tremor est futurus
Quando judex est venturus
Cuncta stricte discus surus

Quantus tre-e-mo-or e-est fu-u-turus
Dies irae, Dies illa
Quantus tre-e-mo-or e-est fu-u-turus
Dies irae, Dies illa
Quantus tre-e-mo-or e-est fu-u-turus
Quando judex est venturus
Cuncta stricte discus surus

Cuncta stricte
Stricte discus surus
Cuncta stricte
Stricte discus surus

Λάζαρος είπε...

Master Γκε, ρε μαλάκα είμαι σίγουρος ότι κάποιος πούστης έχει διαφημίσει το blog σου επειδή σε γουστάρει και στέλνει τα αεροπρωκτικά τσιράκια του κάθε φορά να σε ελέγχουν μπας και το γύρισες στην όπισθεν.Μα'άκα μου κάποιος σε παρακολουθεί και ποθεί το τορνευτό σου στέρνο, τα χυτά σου λαγόνια, και κατ' επέκταση το "αρχαίο σου λεπίδι που γαμάει" . Να γιατί ρε μαλάκα έρχονται όλοι οι λοβοτομημένοι μπούστηδες εδώ, πιάσανε λάθος το υπονοούμενο από τη ταινία.
Άκου froufrou...Έλεος γαμώ την μπουτάνα τη μανούλα του μπούστη του ξυλουργού, έλεος.

Εγώ λέω να κανονίσεις meeting με όλα τα μόγγολα που έχουν μπει ανά τους καιρούς εδώ μέσα.Με πολλές σφαίρες και λοστάρια μαζί.

Λάζαρος είπε...

Εμένα φυσικά.Οι διαστημικοί Στεγόσαυροι είναι ειδικότητα μου, ειδικά με ketsup, τι σκατά πατέρας του Leviathan είμαι...

Γλοβετροτερ είπε...

"Δεθειτε στα δεντρακια σας παραπλανημενοι μπετοβλακες με νερωμενο αιμα. Εχουμε κατι μπουλντοζες ΠΟΥ ΓΑΜΑΝΕ!"

Αυτή η ατάκα θα μήνει στην Ιστορία, τα λέει όλα με τρόπο που δεν μου αφήνει περιθώρια να προσθέσω τίποτα από την γνώμη μου, που απο την στιγμή που τη διάβασα (την παραπάνω ατάκα) μου φαντάζει ποταπή (η γνώμη μου).

Μουζου ΕΥΓΕ.

MASTER G είπε...

φχαρστω!

Tanila είπε...

Ρε το Λάζαρο που σχολίασε εννοείς ή το Λάζαρο που ανέστησε ο Χριστός;

Εγώ κατάλαβα τον δεύτερο

Flonsavardu είπε...

ρε αγαπημένε μάστερ τζι ποια γαμημένη γκόμενα σου, σου έμαθε να χρησιμοποιείς όλους αυτούς τους γαμημένους ψυχολογικούς όρους;

ιντροτζέκσιον ρε φίλε. σε ένα ποστ μόνο αναφέρεις "σύνδρομο της στοκχόλμης" και "προβολή". δηλαδή σεβάσου με. δεν μπορώ κάτι παθαίνω όταν τα διαβάζω αυτά. είπαμε μου θυμίζεις εκείνους του συμφοιτητές μου. και εγώ όποτε πάω να πω κάτι, που δεν μοιάζει καν με ψυχολογική μαλακία, αλλά υποβόσκει μια ψυχολογική μαλακία, μου λένε "άσε τις ψυχολογικές μαλακίες κατά μέρος". και το έχω σπουδάσει κιόλας, έτσι; και σένα δεν σου λέει κανείς τίποτα! α, όχι, κάτσε. ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ!

MASTER G είπε...

"Αν μπεις στον κόπο να του απαντήσεις, ακόμα χειρότερα να τον αποστομώσεις/βάλεις στη θέση του/κάνεις να τρέξει κλαίγοντας στη μανούλα, ρίχνει το τελευταίο του χαρτί: "Απ' ότι φαίνεται δε σηκώνεις την πλάκα με τίποτα" ελπίζοντας ότι:
α. Θα τη βγάλει καθαρή αλλάζοντας τις εντυπώσεις. "Πλάκα έκανα ρε παιδιά, μην πέφτετε να με φάτε".
β. Να σε κομπλεξάρει μία τελευταία φορά ελπίζοντας ότι θα σε κάνει να σκεφτείς σοβαρά (και με ενοχές μη σου πω) ότι μπορεί και να μην έχεις χούμορ.
γ. Τα παίζει όλα για όλα νομίζοντας ότι θα βγει κι από πάνω. Αφού σε έβρισε/έθιξε/πρόσβαλλε καλά-καλά, γυρνάει στον τόπο του εγκλήματος να παραπονεθεί ότι του φέρθηκες άσχημα, τον αδίκησες, τον κατηγόρησες εσύ στην κενωνία Αυτόν τον απλό, αθώο άνθρωπο."



Στον επομενο τονο - η ωρα θα ειναι - ...

ε;

ThEiTsA είπε...

Ε;

Πολύ με μπερδεύεις όταν μιλάς έτσι επιστημονικά...

dsquared είπε...

Τωρα με μπερδεψε... εσυ δεν ειχες πει οτι το ζωδιο σου ειναι γκειζον?
Πιστευωοτι ο φιντο ντιντο ηταν απο τα χειροτερα σκιτο-ανθρωπακια που εχουν σχεδιαστει ποτε. Τι καταραμενη μοδα ηταν κι αυτη.

Απαντηση στην ερωτηση: Ενα χωματουργικο Cat 797.

din

MASTER G είπε...

Θειτσα, ειχα πει πριν οτι αυτες οι συμπεριφορες ειναι προβλεπομενες και ακριβεις σε βαθμο που μπορω να φτιαξω την ωρα στο ρολοι μου. Εξ'ου και το ετσι..

Ανωνυμε ειμαι αρκετα μεγαλος ωστε να ξερω πως ο,τι απαντηση και να σου δωσω θα ειναι αχρηστη.
Οπoτε διαλεξε ενα αριθμο απο το 17 μεχρι το 45 και εισαι μεσα.

Slaine McLazaris είπε...

ακόμα πιο άχρηστοι για την κοινωνία απ' ότι ο ιπποπόταμος


Ώπα Μαστρογκέ, έχεις δει πόσα ψάρια τρέφονται από τους τόνους κουράδας που αφήνει πίσω του ο Ιπποπόταμος?Είναι πιο χρήσιμος από δαύτους, μη το θίγεις έτσι το ζούδι.

ThEiTsA είπε...

"Ώπα Μαστρογκέ, έχεις δει πόσα ψάρια τρέφονται από τους τόνους κουράδας που αφήνει πίσω του ο Ιπποπόταμος?Είναι πιο χρήσιμος από δαύτους, μη το θίγεις έτσι το ζούδι."

Εγώ το είπα αυτό. Ο Μαστερτζής ως γνωστόν ξέρει τα πάντα. Μη γίνω η αιτία να εκθρονιστεί από το παλάτι της Γνώσης (σλουυυυρπ, σλουυυυρπ).

Αυτό με τα κακάκια του ιπποπόταμου δεν το ήξερα. Αναθεωρώ. Είναι πιο άχρηστος κι από το βραδύποδα.
Εκτός αν έχεις και για εκεί κάποια πληροφορία εκ των έσω, θα ήθελα πολύ να τη μάθω γιατί η απορία με ταλανίζει χρόνια: Σε τι χρησιμεύει ένα ζώο που θέλει μία μέρα ολόκληρη για να κατεβεί από το δέντρο και το κάνει μόνο και μόνο για να χέσει;
(Φαντάζομαι ότι η λέξη-κλειδί κι εδώ είναι το χέσιμο... Α ρε άτιμη κενωνία πώς πέταξες σα στυμμένη λεμονόκουπα τους δυσκοίλιους).

MASTER G είπε...

"Είναι πιο άχρηστος κι από το βραδύποδα."


ΩΠΑ!

Ο βραδυποδας ειναι το αγαπημενο μου ζωο ρε!

Every Rose Has Its Thorn είπε...

Βγάλε τους faith no more (muse wannabes) απο την ζωή σου και βάλε την glam rock.

MASTER G είπε...

αχαχααχααχαααααααα

MASTER G είπε...

Oχι βρε χαζο. Ειμαι γκεη φρεντλυ!

MASTER G είπε...

Να σου πω. βλεπω μια ταινια τωρα. Θες να τα πουμε μετα ξερω γω;

Flonsavardu είπε...

εδώ κοντοστούπα αγάμητη. μπορούμε να τα πούμε και μεταξύ μας αν το θες. δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω, ο γκόμενος μου δεν σηκώνει το τηλέφωνο.

froufrou είπε...

Τα άβυζη γιατί δεν το βάζεις? Απ΄όλα, τελικά αυτό είναι που σε ενοχλεί περισσότερο μάλλον....

Ανώνυμος είπε...

ρε αφήστε τις μαλακίες γιατί έχουμε σοβαρά προβλήματα... Ο Μάικ με κόκκινο κουστούμι και μπριγιαντίνη στο μαλλί ΜΟΝΟ ΕΜΕΝΑ ΕΝΟΧΛΗΣΕ???


τοποθετήσου γαμώ το αντόνοφ σου.

Flonsavardu είπε...

ρε ΕΙΜΑΙ άβυζη γι' αυτό δεν το βάζω. και μπα, δεν με ενοχλεί τόσο, είναι εξαιρετικά βολικό στο τρέξιμο. σοβαρά τώρα αν θες να κράξεις στ αλήθεια έχω στραβά δόντια και στραβά πόδια.

αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που γράφω κόμμεντ.

ΜΑΣΤΕΡ ΤΖΙ, ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑΙΝΙΑ!!!

MASTER G είπε...

για την ταινια δεν εχω να πω κατι περα απο το ΜΗ ΤΗ ΔΕΙΤΕ.

Λεγεται lars and the real girl και την κλεισαμε στη μιση ωρα.

ThEiTsA είπε...

"για την ταινια δεν εχω να πω κατι περα απο το ΜΗ ΤΗ ΔΕΙΤΕ"

Φανταστικέ μαστερτζή θα ήθελες κάποια στιγμή να μας τιμήσεις με μία ανάρτηση-σχολιασμό όλων εκείνων των αποτυχημένων ταινιών που η μοίρα σε ανάγκασε να δεις;
Το ξέρω ότι δε γράφεις κατά παραγγελία αλλά... έχω μεγάλη περιέργεια να δω πώς θα χρωματίσεις μία τέτοια εμπειρία.


Με αγάπη,
η στραβοχυμένη γεροντοκόρη.

Vincent είπε...

εν τω μεταξύ το σχόλιο οτι οι Faith No More είναι wannabes muse, ήταν απλά αστείο...
Και ο Πάτον κατα τη γνώμη μου είναι αρκετά περίεργος για να φορά ότι θέλει σχεδόν. Εμένα δεν με ενοχλεί...

Slaine McLazaris είπε...

"Και στην τελική δεν είναι κακό να είσαι gay"

Μάντεψε, είναι κακό.Είναι μίασμα.Και πριν σκεφτείς ότι είμαι ακόμα ένας κρυφογκέυ/ομοφοβικός κρεατέμπορας που το παίζει άντρας αλλά "τον κλωτσάει το συμπλέκτη" Βάγγος το πρωί, Σούλα το βράδυ κλπ, απλά χώνεψε ότι κάποιοι απλά σας μισούμε γιατί είστε η ντροπή του είδους.Δεν θα είστε ποτέ άντρες αλλά ούτε μπορείτε να πιάσετε το μεγαλείο και τη μοναδικότητα των γυναικών.Είστε ένα ημίμετρο, και τα ημίμετρα είναι λάθη που σιγά σιγά σβήνονται.Τώρα το τι προσπαθείς να πετύχεις λέγοντας τέτοιου είδους μαλακίες, δεν μπορώ να καταλάβω, όχι μόνο για σένα δλδ, αλλά για όλο το βρωμερό συνάφι σου, που άσκοπα προσπαθεί να πείσει τους πάντες ότι είναι αδερφές, ότι ενδόμυχα λιγουρεύονται τριχωτά μούσκουλα και αρχίδια στο μουστάκι τους, και ότι άμα δεν τονε φας δεν ξέρεις.Είστε από τα λάθη για τα οποία δεν μπορώ καν να δείξω οίκτο ή να νιώσω θλίψη, απλά ντροπή και δυσωδία.Κάτσε εσύ και μπούκωνε ότι παπάρι θέλεις, βγες και φώναξε το άμα γουστάρεις τόσο, αλλά μη μας πρήζεις τα συκώτια.Άμα νιώθεις "μόνη" στον κόσμο, μην πας να ψαρέψεις και "άλλες" με τέτοιο τρόπο, μπες στο irc που τόσο αγαπάς και βάλε αγγελία τον κώλο σου.Ούστ κοινώς.

dsquared είπε...

Δεν ξερω ποιος ειναι τι, τι προηγουμενα εχει ο καθενας, ποιος μπαλαμουτιαζεται με ποιον, γενικα για πιο λογο μπινελικωνεστε... αλλα εχω ριξει τρελο γελιο.
din

Νικ, δε Γκ(ρ)ικ είπε...

Ναι, αλλά τώρα θέλω να ξέρω ποιος ήταν η αφαιρεμένη συνάρτηση και τι έλεγε. :D :D

(Καταραμένη περιέργεια...)

Ui είπε...

Η συναρτηση κατι για διαταρακτικους ορους και παλινδρομησεις... ;)

Η Αναρτηση τωρα ειναι αλλο θεμα...

Νικ, δε Γκ(ρ)ικ είπε...

Χαχα! Εξεταστική το λένε και κείει το μυαλό...

Νικ, δε Γκ(ρ)ικ είπε...

"καίει"
(ναι, τόσο πολύ)

Βαγγέλης είπε...

Πείνασα.
Πάω για τοστ

Anomalos Taxidiotis είπε...

- Είμαι νυμφομανής.
- Δε με νοιάζει τι έκλεψες, θέλεις να κοιμηθείς μαζί μου?

Anti-Emo Southern Knight είπε...

http://powerlinead.files.wordpress.com/2008/11/muse2.jpg
http://photos-268.friendster.com/e1/photos/86/23/72733268/1_542438296l.jpg
http://dietrichthrall.files.wordpress.com/2009/02/faith-no-more.jpg

Μπορείτε να βρείτε τις διαφορές στις παραπάνω εικόνες; Γιατί σε εμένα, όλοι τους τα ίδια σκατά ειναι.

MASTER G είπε...

Διαφορες στις εικονες;


...

Θες να το κανουμε αλλιως;

Θες να βρεις τις διαφορες στο βιντεο;

Faith No More
http://www.youtube.com/watch?v=sRFPs7L9Vgw

Muse
http://www.youtube.com/watch?v=hx1TMMV9bYw

Tελος παντων δε το συζηταω οτι και οι Muse γαμανε αλλα το να τους συγκρινεις με FNM ειναι δειγμα αλητειας!

Πνευματικης αλητειας!

Moustakas είπε...

μαλακα ερικ, οταν μιλας για οικολογια, εισαι too much metal for one hand.

\mm/

MASTER G είπε...

i know!!

Αντι-Ημο Λευκός Ιππότης είπε...

Βασικά αλητεία είναι το γεγονός ότι ακούς ημο συγκροτήματα (muse, faith no more, ξενοδοχείο του τόκυο) αλλά και τους Θεούς-Παντέρα. Μακάρι να σε πιάσουνε και να σου γεμίσουν το στόμα φουντουνια

MASTER G είπε...

MΑ ΤΙ ΛΕΣ;;;;;

Δε με εχουν ξανατρολλαρει ετσι ποτε! Νιωθω παραξενα!

Γιατι αποκαλεις τους Μuse και τους FNM, emo... ενω απεχουν αμφοτεροι απο το συγκεκριμενο καταπτυστο ιδιωμα οσο ειναι δυνατον!

Οι μεν επειδη παιζουν δραματικο σπεης ροκ και οι δε επειδη διδασκουν μουσικη στην ανθρωποτητα απο το AΠΟ ΤΟ ΧΙΛΙΑ ΕΝΝΙΑΚΟΣΙΑ ΟΓΔΟΝΤΑ ΕΝΑ που κατα πασα πιθανοτητα δεν ειχες γεννηθει!

Δεν υπηρχε emo τοτε ετσι κι αλλιως (οχι οτι υπαρχει τωρα χουμ χουμ χουμ). Εκτος κι αν ηθελες να τους αποκαλεσεις post punk ή ξερω γω darkwave ή art rock και μπερδευτηκες.

Εδω μπερδευτηκα εγω!

Οποτε απο τη μια φαινεσαι μουσικα αμορφωτος και ανιδεος και ασεβης αλλα απο την αλλη ακους Pantera οποτε το μυαλο σου λειτουργει μια χαρα.

Για τους Ξενοδοχειο Τοκυο δε σχολιαζω. Μου βρωμαει κατι απο Ιαπωνια και δε θα με παγιδευσεις τοσο ευκολα!


Παρε κι ενα emo να γουσταρεις

http://www.youtube.com/watch?v=uh31oEgpDAw


και οταν τρολλαρεις να προσεχεις τι λες γιατι αλλιως δε λειτουργει!

MASTER G είπε...

Σκιουρε γεννηθηκες γερος ρε...

Βαγγέλης είπε...

Mia απορία: αυτό το IRC δεν πέθανε εδώ και χρόνια;
Πολλά χρόνια όμως.
Πάνω από 10;

kwlogria είπε...

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!! Εγώ δεν έχω δει τόσο μεγάλα πράματα ρε γαμώτο!!!!!

MASTER G είπε...

Κωλογρια το Download ΓΑΜΗΣΕ.

σου το λεω απλα. Ο,τι εγινε εκει υπαρχει στο ιντερνετ για να το δει ο καθενας.

Τρομερη κατασταση, τρομερη ατμοσφαιρα.

Flonsavardu είπε...

έχεις τέτοιο πράγμα; γίνεται να μου το στείλεις εμένα;

ThEiTsA είπε...

Πώπω.. αναγούλιασα!

Travocort είπε...

Χθες, με εξυπηρέτησε μια αφρο-αμερικανή λογίστρια, γύρω στα 50, όπου ο παππούς της έμαθε στον Θελόνιους Μονκ το πιάνο και βραβεύτηκε γι' αυτό από την Πολιτεία της Νότιας Καρολίνας και η γιαγιά της μαντάριζε τα κοστούμια του Αλ Καπόνε. Όσο τρελοί και να το παίζετε,αυτή την ιστορία δεν την ξεπερνάτε.

travogen είπε...

σαγαπω. κι αν δεν ημουν τοσο
κατα του γαμου θα σουκανα μια
προταση να βρισκεται. επισης
αν μετραει για σενα να σου πω οτι πηγα στο 16ο Αμπελοκήπων κ τελειωσα το 97.

MASTER G είπε...

Το 97 ε;

Πες κανα καθηγητη ρε να παθω φλασμπακ!
Ο Τουμαζος ζουσε; Λυκειαρχη ειχες Λιασκοβιτη ή την Καραφλη; Ρεμουνδου; Κεκη; Θωμοπουλου; Κοντης;

Επισης αν δε σου κανει κοπο πες υψος και βαρος γιατι ειμαι σε ηλικια γαμου! :)

Οχι νταξ μην πεις.



(στειλε φωτο)

lastlines είπε...

Στην αρχή νόμισα ότι το παίζεις σε διπλό ταμπλό και μαλώνεις με τον εαυτό σου, για την ατάκα, για πλάκα, για το ροκ... Αλήθεια μου πέρασε από το μυαλό η σκέψη ότι απλά παίζεις με όλους εδώ μέσα.
Γρήγορα ακυρώθηκε, γιατί "έτσι" δεν θα απαντούσες εσύ ποτέ, ούτε σε καβγά με σένα.
Πες μου, όμως, γιατί το συνεχίζεις;
Άσε οι άλλοι.
ΕΣΥ γιατί το συνεχίζεις;

lastlines είπε...

Υ.Γ.
εμένα μην τον/την αφήσεις να με πει άβυζη...

MASTER G είπε...

η ερωτηση ειναι "γιατι να σταματησω;"

lastlines είπε...

γιατί "δε βαριέσαι;" με κάθε έννοια.

travogen είπε...

το λοιπο: ο τουμαζος οχι μονο ζουσε αλλα συνεχιζει να βασιλευει μεχρι τις μερες μας. Επισης κεκη, θωμοπουλου -τιπεςτωρα- και λυκειαρχη εναν μεντορα που δεν προλαβες, τον Καρακατσάνη με τ'ονομα βοηθεια μας. Και για να περασουμε στο θεμα μας ειμαι 1,64 και 55 κιλα (δεν κλεβομαστε μεταξυ μας). Επισης αν ο ν τ ω ς μοιαζεις με τον Eddie Vedder, μπορω να αναθεωρησω τις αποψεις μου και να πεσω στα γονατα. Σου.

travogen είπε...

Καραφλη λες εκεινη τη σκιαχτικιά με τις 5 τριχες που τις εβαφε κοκκινες και ηταν σαν τον Ρουλταμπός? μονο 1η λυκειου την πετυχα. Ειλικρινά δεν ξερω τι είναι χειροτερο.

ThEiTsA είπε...

"εκεινη τη σκιαχτικιά με τις 5 τριχες που τις εβαφε κοκκινες και ηταν σαν τον Ρουλταμπός".
ΘΕΕ ΜΟΥ! Δίδασκε και σε άλλα σχολεία η Αικατερίνη;

MASTER G είπε...

"Ο/Η lastlines είπε...
γιατί "δε βαριέσαι;" με κάθε έννοια."

Συνηθισμενα τα βουνα στα χιονια ρε.
Σκεψου οτι αυτο το μπλογκ ειναι σαν ψυχολογικο στριπτιζαδικο. Αλλοι τα βγαζουν αργα, αλλοι τα σκιζουν και μου τα πετανε στα μουτρα!
Επισης φαντασου οτι αυτο που σου ειπα ειναι τρομερα ψαγμενο.



"Ο/Η travogen είπε...
το λοιπο: ο τουμαζος οχι μονο ζουσε αλλα συνεχιζει να βασιλευει μεχρι τις μερες μας. Επισης κεκη, θωμοπουλου -τιπεςτωρα- και λυκειαρχη εναν μεντορα που δεν προλαβες, τον Καρακατσάνη με τ'ονομα βοηθεια μας."

Α, ρε Κεκη. Μια μερα μας ειπε οτι οταν ηταν μικρη ακουγε Σκορπάϊονς!
Γελασα τοσο πολυ που με επιασε πονοκεφαλος. Ελα μερικα ακομα. Νιαβη, Κατσος, Αδαλακη, Λεβεντης; Πω σκατα...

"Και για να περασουμε στο θεμα μας ειμαι 1,64 και 55 κιλα (δεν κλεβομαστε μεταξυ μας). Επισης αν ο ν τ ω ς μοιαζεις με τον Eddie Vedder, μπορω να αναθεωρησω τις αποψεις μου και να πεσω στα γονατα. Σου."

Μια χαρα σε φανταζομαι.
Αν ο Εντι Βεντερ ηταν κεντρικος δρομος, θα εμενα Βεντερ και Μπονατσου γωνια.

Με μπαλκονι στη Βεντερ.



"Ο/Η ThEiTsA είπε...

"εκεινη τη σκιαχτικιά με τις 5 τριχες που τις εβαφε κοκκινες και ηταν σαν τον Ρουλταμπός".
ΘΕΕ ΜΟΥ! Δίδασκε και σε άλλα σχολεία η Αικατερίνη;"

ΝΑΙ! Πεντε τριχες κοκκινες. Καμια φορα η φαβη επιανε και καραφλα και οταν βαραγε ο ηλιος ηταν σαν παλιο περιπολικο! ΠΩΣ ΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΗ;

Πες μου το επωνυμο σε παρακαλω εχω σκαλωσει τοσο που δε θα την παιξω πριν πεσω για υπνο!

MASTER G είπε...

MΠΟΥΡΔΟΥΜΗΣ!

Ο Σακελλαριου ο θρησκευτικος!!!


σκατα σταματαω.

MASTER G είπε...

εκει που λεω η φαβη εννοω η βαφη ε;

MASTER G είπε...

Travogen,

Εχεις σκεφτει να αλλαξεις μαρκα μαλακτικου;
Ισως να γλυτωσεις απο το nick σου!

φφφφ καμια φορα το γκουγκλ μας επιφυλασσει ασχημες εκπληξεις!

Paul Di'Anno FtW είπε...

I've been looking so long for you now you won't get away from my grasp.

You've been living so long in hiding in hiding behind that false mask.

And you know and I know that you ain't got long now to last.

Your looks and your feelings are just the remains of your past.



You're standing in the wings, there you wait for the curtain to fall.

Knowing the terror and holding you have on us all.

Yeah, I know that you're gonna scratch me, maim me and maul.

You know I'm helpless from your mesmerising cat call.



Keep your distance, walk away, don't take his bait.

Don't you stray, don't fade away.

Watch your step, he's out to get you, come what may.

Don't you stray, from the narrow way.



I'm running and hiding in my dreams you're always there.

You're the Phantom of the Opera, you're the devil, you're just out to scare.

You damaged my mind and my soul it just floats through the air.

Haunt me, you taunt me, you torture me back at your lair.

Βαγγέλης είπε...

Εμένα μου αρέσουν πολύ οι γυναίκες με μικρό στήθος, γιατί μιλάτε απαξιωτικά για τη Φλονσ;
Τις προτιμώ παρασάγγας από τις πεσμένες βυζαρούδες με τα ξίγκια και τις κρεατόδιπλες.
Αν έχει μικρό στήθος μια γυναίκα, είναι λιγότερο γυναίκα;

Βαγγέλης είπε...

Πιθανόν και να έχω μεγαλύτερο, δε ξέρω.
Εγώ φοράω 3Β δε ξέρω η Φλονσ

Βαγγέλης είπε...

*32Β
ρεεεε οι αριθμοί είναι πιο νόστιμοι ή τα γράμματα;
Τα τρώω και τα 2

Νικ, δε Γκ(ρ)ικ είπε...

"Αν εσυ σερνεις τα ποδια σου και ξερνας σα γατι δεξια αριστερα, δεν ειναι ταγκο. Ειναι αηδια!"

Σ' αγαπάμε... :D

Moustakas είπε...

MOAR

MOAR

MOAR

MASTER G είπε...

Παλιοκουφαλες θελετε το ξεκατινιασμα σας ε;

travogen είπε...

να με συμπαθας, το νικ το εμπνευστηκα απο την απο πανω μου στα κομεντς (travocort), αλλα εκει δεν ειπες τιποτα- μηπως μεροληπτεις? οπως και να χει, μονο που θυμηθηκες τον μπουρδουμη-σακελλαριου αρκει για να τα ξεχασω ολα. επισης η θεα στη συγκεκριμενη πλευρα του δρομου ειναι εξαιρετικη. η προταση ισχυει. σε φιλω.

MASTER G είπε...

Τραβοκορτ; Κι αυτο φαρμακο για τη μυκητιαση ειναι;;;


Τελος παντων ο χρηστης τραβοκορτ δεν ειπε να πεσει στα γονατ... δεν πηγαινε στο ιδιο σχολειο με μενα.

Ρε μπας και γνωριζομαστε ξερω γω;

χ-travogen(καθαρη πια) είπε...

μεγαλωστα στη μοισιοδακος πανω απτη λαρισης κ πηγαινα στη γενικη -ζουσαμε μεγαλεια τοτε. δε μπορει, καπου θα τρωγαμε τσιχλες διπλα διπλα.

MASTER G είπε...

Στη γενικη ε;...

Λες λεξεις γνωριμες και μαγευεις τη γερασμενη ψυχη μου.

Θα σου πω κι εγω μερικες:

Βιτρουβιτ
Παιχνιδαδικο Λιμνουλα (πανω στη Λαρισσης εξω απο το 104)
Ζησου
Κουρδιστο πορτοκαλι
Λακι μαν
ΜΙΧΑΣ (μαθηματικος)
Ο Μητσος και το αμιγκαδικο στην πλατεια Χαιροπουλου

Αναγνωριζοντας τον κινδυνο να ακουστω σαν φριχτο ιντερνετικο καμακι (και παιδεραστης του irc κωλοστρα με βγαλμενα φρυδια) θα σε ρωτησω αν εχεις φεησμπουκ ή κατι αλλο γιατι αυτη η ανωνυμια με εχει τσακισει!

χ-travogen(καθαρη πια) είπε...

με τι τρεφεσαι κ τα θυμασαι ολα?? εσπαγα χθες βραδυ το κεφαλι μου να θυμηθω το μιχα. Στη λίμνη αγόραζα με τις ντουζίνες αυτες τις χαριτωμενες καρκινογονες αρωματικες γομούλες, Σπουδη -Μελινα επίσης. Και Φ.Φ.Σ: Ζησου??δεν εχω λογια.
Φεισμπουκ ζαμέ, μσν ουτε. Σε ποιο αλλο νετγουορκ μπορουμε να γινουμε φιλοι παιδι? myspace ισως?

MASTER G είπε...

το εχω κοψει το μαησπεης επειδη παθαινα επιληψια με τα φωτακια και τα σκατακια!

Θα βρω ενα τροπο αγαπη μου ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

εισαι γαμω ρε φιλε,τα λες ωραια και καμια φορα γελαω αλλα η αναγνωση blog ειναι κουραστικη,ειναι σαν να ξετυλιγεις κωλοχαρτο.εσυ που γαμας και δερνεις μπορεις να κανεις κατι γι αυτο?α και κοψε τις λοβιτουρες με τους gay, καμια σχεση με ομοφοβικες μαλακιες αλλα ξερεις πολλες μεγαλες λεξεις με πολλα ψευτοψαγμενα συνθετικα ειναι ξερω γω μπαναλ ασ πουμε.ευχαριστω.

dsquared είπε...

Καλε τι ειπες τωρα Λακυ Μαν... εκει συχναζαν παρεακι μου που τωρα ειναι 40ρηδες... Λευτερης, Βασιλης, Θανασης.
din

marriaswe είπε...

Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να με εκπλήξουν, αλλά το όνομα "Λιασκοβίτης" ακόμα με κάνει και ανατριχιάζω... (από το 57ο)
Απαγορεύσεις καπνίσματος και με το μικρόφωνο να φωνάζει στην πρωινή προσευχή σε όσους αργούσαν και τους έβλεπε από το απέναντι τετράγωνο!
Επίσης κάπου πρέπει να έχω ακόμα μια μάρκα Κουρδιστού! χεχε!
Μαζί με ένα πακέτο Camel που έκανε 450δρχ

Νικ, δε Γκ(ρ)ικ είπε...

"Ρε γαμω εγω σου φερνω τη φιλαρμονικη της Βιεννης για να σε κραξω κι εσυ παιρνεις το τριγωνο και ντιλιντιλιντιλι μου ζαλιζεις τα τετοια;"
Συνεχίζουμε να σ'αγαπάμε!!!! XD

Travocort είπε...

Προς Travogen.
Εγώ, ο Travocort, είμαι άντρας. Όχι πολύ, αλλά ούτε και λίγο. Κανονικός.

MASTER G είπε...

Aνωνυμε δε σε πιανω ρε. Αυτο με το μπλογκ που ειναι σαν κωλοχαρτο μ'αρεσε αλλα το μπλογκ αλλαζει σελιδα στα διακοσια σχολια και δεν ξερω αν μπορω να κανω κατι γι αυτο.
Μαλλον δε θελω. Τα περι ομοφοβιας που κολλανε; Εμενα μ αρεσουν οι γκεη. Τους πουστηδες δεν αντεχω!

dsquared, αυτο κανει κι εσενα σαρανταρα, νο;

ΝικΓκρηκ θενκς!

Τραβοκορτ κι εγω ρε. Μη με βλεπεις που τα χωνω. Ημουν καποτε στη λεωφορο Μετροσεξουαλ αλλα λογω εργων πηρα την παρακαμπτηριο προς το Χοντρολετσι. Αλλα ακομα κλαιω οταν βλεπω κινουμενα σχεδια με ζωακια.

MASTER G είπε...

you've been struck by


a smooth criminal!

MASTER G είπε...

"σε άλλους πιο άξιους/ες δεν έδωσες τόση σημασία ρε καμάρι μου."

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΝΑΝ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ;

Δεν καθισα να παρακολουθησω Opeth ρε. Καπου θα ελιωνα στο χορταρι εκεινη την ωρα.

Αλλα ειδα Φεηθ νο μορ, προντιζι, πεντιουλουμ, κορν, στατικ εξ και κατι αλλους παλικαραδες με μαλλια και νευρα.

Ηταν πολυ ομορφα. Αν θες να δεις παντως τι παιξανε οι Οπεθ

http://www.youtube.com/watch?v=zuqQCtArheg

Γλοβετροτερ είπε...

Πέθανε ο άνθρωπος που ξόδεψε την ζωή και την περιουσία του για να γίνει λευκός και όταν το κατάφερε οι μαύροι είχαν ξαναγίνει της μόδας. . ....

dsquared είπε...

Ρωτας ποσο ετων ειμαι?
din

ThEiTsA είπε...

"Πέθανε ο άνθρωπος που ξόδεψε την ζωή και την περιουσία του για να γίνει λευκός και όταν το κατάφερε οι μαύροι είχαν ξαναγίνει της μόδας. . ...."

Πέθανε και η γυναίκα που έκανε τους κομμωτές να παίρνουν τα ψυχοφάρμακα με τις χούφτες, που άλλαξε τα δεδομένα στις ξένες σειρές (ναι, μια σειρά μπορεί να είναι μόνο θέαμα και καθόλου υπόθεση), μια γυναίκα που δεν έχασε τη ζωή της από τα χημικά που έριχνε μέσα της για να αλλάξει φυλή, αλλά από τη μάχη με τον καρκίνο.

Ο λόγος φυσικά για τη Farrah Fawsett, τη Jill Munroe στους Άγγελους του Τσάρλι
http://photos.ecanadanow.com/farrah-fawcett-Anal-Cancer.jpg

Αλλά πήγε και πέθανε η Μύτη μετά από λίγο και την επισκίασε.

MASTER G είπε...

anal cancer?


DAMN !!

MASTER G είπε...

The words are so familiar -
All the same greats, the same mistakes
It doesnt have to be like this.

If you dont make a friend, now
One might make you -
So learn
The gentle art of making enemies.

Don't you look so surprised
Happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
We're gonna kick you!

(Dont say you're not because you are)
(Dont say you're not because you are)
(History tells us that you are)
(History tells us that you are)

All you need is just one more excuse
You put up one hell of a fight!
I wanna hear your very best excuse
Never felt this much alive!

Your day has finally come -
So wear the hat and do the dance
And let the suit keep wearing you.

This year you'll sit and take it
And you will like it -
It's the gentle art of making enemies

I deserve a reward
Cuz Im the best fuck that you ever had!
And if I tighten up my hole -
You may never see the light again!

(There's always an easy way out)
(There's always an easy way out)
(You need something wet in your mouth)
(You need something wet in your mouth!)

Ανώνυμος είπε...

Μην μου πεις οτι με καταλαβες ρε ρεμάλι!!!
(ο απο πανω "Ανωνυμος")
Αν ειναι έτσι, μπες στο δικό μου και δώσε "στίγμα"
(χέστηκες δηλαδή, αλλά λεμε τωρα...)

MASTER G είπε...

Αφησα ενα πριν, νο;

MASTER G είπε...

Φιρμα; Μαλακα εδω βγαζει τα απωθημενα το ο καθε πικραμενος και πρωτη φορα δε μιλαω για μενα.

Moustakas είπε...

KAI ΔΕ ΣΕ ΞΑΝΑΦΩΝΑΖΩ ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ

MASTER G είπε...

ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!

Moustakas είπε...

ρησπεκτ κ μονο για την (θετικη) αναφορα στον υπερηρωα μπιλ χικς.

MASTER G είπε...

Δε θελω να ακουστω σα γλυφτης αλλα ο Χικς δεν ηταν κωμικος. Ηταν περφομανς-τητσερ.

Moustakas είπε...

και περφορμανς-πρητσερ θα ελεγα

Μαραμπού είπε...

@ Master G...

Προσοχή!
Στο ανέκδοτο, ο Σούπερ-Σαδιστής, δε λέει "τσου"...

λέει: "αύριο ... αύριο..."

Έχει μεγάλη σημασία ! (και ίσως εξηγεί πολλά για την έκβαση των comments)

χ-travogen (καθαρη πια) είπε...

λοιπον θα σε σοκαρω.
η λυκειαρχης-ρουλταμπος λεγοταν....


ΠΑΣΑΛΑΡΗ!

MASTER G είπε...

ΝΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ!


Τι εφιαλτης ηταν κι αυτος! Μια φορα με ειχε διπλαρωσει για να μου πει να κοψω το μαλλι μου γιατι ηταν προσβλητικο για την αισθητικη ή κατι τετοιο.

Την ιδια ωρα εγω κοιτουσα την κουρουπα της και εχτιζα μεσα μου τα θεμελια παραδοξων ιδεολογικων σχηματων για τα οποια δεν ειχα ονομα.

Ισως αυτο να με εκανε τον πικρο και κουρασμενο τεμπελη που ειμαι αυτη τη στιγμη.