Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2009

ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

"Δε φταις εσυ, εγω φταιω..."

"Μη στεναχωριεσαι βρε χαζο μαλλον ηπιες πολυ ή ησουν κουρασμενος. Θες να κανουμε αγκαλιτσα και να δοκιμασουμε μετα παλι;"

"Θελω να μιλησουμε..."

"Πρεπει να μιλησουμε!"

"Κανω παρεα μονο με αντρες γιατι οι γυναικες ειναι χαζες! χιχι!"

"Δε φταιω εγω, εσυ φταις!"

"Δε με πειραζει που εκανες σεξ με την Σοφια... Σοβαρα... απλα παω μια βολτα. Οχι καλα ειμαι! ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ!"

"Καμια φορα μου θυμιζεις το μικρο μου αδερφο!"

"Καμια φορα μου θυμιζεις το μικρο μου αδερφο-ΑΧ ΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ! ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ, ΧΥΝΩ!"

"Θελω να κανω ενα παιδι!"

"Θελω να κανω τρια παιδια και να ζησουμε μαζι σε μια υπεροχη φαρμα με ζωακια!"

"Εχω καθυστερηση!"

"Αυτο ειναι τεραστιο, αποκλειεται να το βαλεις στον κωλο μου!"

"Θες να σου βαλω μεηκ-απ να δουμε πως θα εισαι;"

"Με τον πρωην μου καναμε σεξ για σαρανταπεντε λεπτα!!!"

"Μπορω να σε λεω Παναγιωτη Χατζηπαυλο; Μονο γι αποψε!"

"Μ' αρεσει τρομερα ο Ρουβας!"

"Βρισκω τον Τσιπρα πολυ ερωτικο!"

"Ο πρωην μου ηταν 47 χρονων!"

"Αν χρειαζεται να σου εξηγησω τοτε δε θα καταλαβεις ποτε!"

"ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΣΟΥ ΛΕΩ!"

"ΟΧΙ ΣΟΒΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ!"

"ΤΙ ΘΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΣΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ!"

"ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΣΙΒ-ΑΓΚΡΕΣΙΒ;"

"Το Southpark ειναι μαλακια!"

"Ναι εχω 645 φωτογραφιες μου στο φεησμπουκ, γιατι ρωτας;"

"Θελω να κανω τατου!"

"Θελω να κανω τατου στα βλεφαρα μου!"

"Φορα αυτο το φορεμα και γαμησε με!"

"60 ευρω παρακαλω! Αφηστε τα στο κομοδινο!"

"Μια φορα την επαιξα στο σκυλο μου!"

"Γαμας πολυ καλα αλλα πρεπει να φυγω, αυριο εχουμε προχειρο διαγωνισμα στα Μαθηματικα!"

Κι ενα δικο σας

"Χαχα αυτο που λες ειναι αστειο σαν αυτα του Μαστερ Τζι!"

89 σχόλια:

BioLogos είπε...

Ξέχασες κάτι.

MASTER G είπε...

ΛΕΣ;;;;;;

prozak είπε...

μαγαπάαααααααααααααααααςςςςςςςςςςςςςς???????????????????

MASTER G είπε...

Συγνωμη αλλα εμενα δε μου το εχουν ρωτησει ποτε αυτο ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΙΣΤΩ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΤΕΤΧΟΙΑ!

prozak είπε...

έχω πονοκέφαλο...!!

υγ. το λες 88 φορές την μέρα και δεν σε ρωτάνε..??

eli είπε...

To "Αυτο ειναι τεραστιο, αποκλειεται να το βαλεις στον κωλο μου!" να το καταλάβω,
αλλά να τις γαμήσεις με το φόρεμα, γουάτ δε φακ???

νομίζω πως το πιο κλασικό είναι το "Δεν έχω τίποτα, ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑ"! Αλλά ξεχνάς τη συνέχεια. Όταν πια σου λέει τι έχει μαζί με το "...Αλλά βέβαια!Τι σε νοιάζει εσένα;Αν σ'ενοιαζε θα με ρωτούσες/θα το καταλάβαινες!"!

Και εδώ είναι που θέλω να ζητήσω συγνώμη από όλους τους άντρες που το έχω πει!!

MASTER G είπε...

Το αστειο ειναι οτι δεν ειναι καν τοσο μεγαλο!

Αλλα το φορεμα μου πηγαινε μια χαρα!

Rami είπε...

Εγώ πάλι έχω μείνει με κουβέντες του τύπου:

"Εεεεε, πώς την κόβουν την ντομάτα;"

"Σκεφτόμουν με την φίλη μου την Μαρία, να μας σχεδιάσεις από ένα κόσμημα να έχουμε να φοράμε κάτι μοναδικό... Τι; Δεν πιστεύω να θέλεις να το πληρώσω κι όλας... Δεν περίμενα να είσαι τόοοσο γύφτος!"

"Θα πάρω δάνειο 120.000€, γιατί η τράπεζα δεν μου δικαιολογεί παραπάνω, να τα δώσουμε σαν προκαταβολή κι εσύ μετά από 2 χρόνια, όταν ολοκληρωθεί το σπίτι, θα πάρεις ένα δάνειο 60.000€ για να πληρώσουμε τα υπόλοιπα...

Στο όνομά μου το σπίτι φυσικά!"


Ωραίες επικές στιγμές, που τις θυμάμαι και παραμένω ψύχραιμος. Μπράβο μου! Ωρίμασα...

Mits_Giotix είπε...

"Θελω να κανω τρια παιδια και να ζησουμε μαζι σε μια υπεροχη φαρμα με ζωακια!"

ε! αυτό θα το ήθελα και εγώ σε καμιά 30αριά χρόν
τί έγινε ρε? τί με κοιτάτε έτσι?

Getta είπε...

Η ατακα με το διαγωνισμα γαμευσε. Κατι ξερεις κουφαλα.

MASTER G είπε...

Ξερω οτι αγγιξε εσενα με ιδιαιτερο τροπο. Αυτο ειναι σιγουρο.

Εκτος κι αν νομιζεις οτι εχω γαμησει φορωντας φορεμα.

Ορνιο.

Flonsavardu είπε...

(όλο λάθη κάνω!)

"θες να σε κουρέψω εγώ;".
κανείς δεν έχει κάτσει μέχρι στιγμής.

"τι πάει να πει είναι φίλη σου; δεν υπάρχει φιλία μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας".
πάλι καλά που μέχρι στιγμής κανείς δεν μου απάντησε: "εντάξει, έχεις δίκιο, δεν είναι φίλη μου. απλώς της τον ακουμπάω που και που".

"πολύ ωραία κοπέλα αυτή, ε, νι μου;" (ένδειξη ανωτερότητας και καλού γούστου, γιατί όντως ήταν), για μια κοπέλα που χαιρέτησε στο δρόμο.
απάντηση: "ναι. και που να την δεις γυμνή".

συνέβη χτες στ' αλήθεια. οπότε άσε τις βλακείες αγαπημένε, γιατί μπορώ να σου γράψω πολύ πιο γαμάτο ποστ με το τι τρομερές κουβέντες λέτε εσείς!

MASTER G είπε...

Σορρυ αλλα αυτες δεν ειναι τρομερες κουβεντες. Θα ελεγα οτι ειναι γαματες ατακες.

Αλλα σε προκαλω...

Δειξε μας τι ειμαστε.

pastaflora είπε...

Γυναίκες, πεταμένα λέφτα...

MASTER G είπε...

Εισαι ποιητρια Παστα...

και το πουκαμισο σου.. υπεροχο.


ΞΕΡΕΙΣ ΡΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ;

Marina είπε...

Μα τι κότες!

sokalegga είπε...

H καλύτερη ατάκα είναι:

"Yeah baby...yeah fock me baby...yeah...I like y--breeeppppp

Ρε μάνα, μην κλείνεις το ΡΟΥΤΕΡ γαμώτη!!!

Flonsavardu είπε...

απάντησα στην πρόκληση σου. χνιε χνιε χνιε.

MASTER G είπε...

"Η Marina είπε...

Μα τι κότες!

21 Μάρτιος 2009 1:19 πμ"

Αυτο σου το εχει πει αντρας ή σχολιαζεις κατι;

bananiotis είπε...

Κι αν έχουν περάσει γυναίκες απ΄τα χέρια σου, Μάστερ Τζι...

MASTER G είπε...

Ε, σκεψου πρωτα.. καταλαβε.. και μετα πες πως δεν καταλαβα.

prozak είπε...

Tωρα που τα ξαναδιαβάζω προσεξα κατι...

έχετε κάποιο πρόβλημα με τις γυναίκες που έχουν τατού...??

εκτός αν είναι τριανταφυλλάκι/νεραιδουλα/πεταλουδα
στο στήθος... εκεί έχω τρελό σκάλωμα...!!!

MASTER G είπε...

Θα το πω ΜΙΑ ΦΟΡΑ!

Δεν εχω ποτε κανενα προβλημα με τιποτα. Ειμαι βουδας.

Οκ, εχω αν η αλλη ειναι του εξτρημ πιρσινγκ και βαλει καμια πιατελα στο κατω χειλος και ξεχειλωσει τα αυτια της με τασια νταλικας... ε τοτε ενταξει.. ξενερωνω. Η αν εχει καμια δεκαρια τατου και μοιαζει με τοιχο.

Επισης σπανια εχω δει τατου που να δειχνει καλο ή οριτζιναλ μετα που ξεπερνας την αρχικη εκπληξη!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου μάστερ τζι.
Κι εγώ Βούδας είμαι, αλλά όταν ακούω γυναίκες να λένε πως δεν κάνουν παρέα με γυναίκες γιατί είναι χαζές και ιδιαίτερα αν ακολουθήσει χιχι, ξεχνάω τα βουδιστικά και γίνομαι τύπου Κεμάλ κι όποιον πάρει ο χάρος (μεγάλη η χάρη του)
Κατά τα λοιπά, όλα τα υπόλοιπα σχεδόν τα χω πει κι εγώ, άρα δεν σχολιάζω.

lastlines είπε...

εγώ θέλω στατιστικά στοιχεία ποιές έχεις ακούσει εσύ προσωπικά και πόσες φορές, θέλω αντίδραση δική σου ή έστω χαρακτηριστικού δείγματος του φύλου σου και τέλος θέλω να συμπληρώσω την ατάκα "θα με αφήσεις να σε ξυρίσω εγώ σήμερα;" (στο πρόσωπο πρόσεχε τί θα πεις!)

MASTER G είπε...

Σου απαντησα ηδη αλλα σοβαρα τωρα... αν δε μπορει καποιος να διακρινει ποια βγηκαν απο τη ζωη και ποια απο τη διαστροφη μου.. να ερθει με τον κηδεμονα του αυριο.

kwlogria είπε...

Είσαι ένας άθλιος μαλλιάς που δεν έχει ιδέα από γυναίκες! ΧΑ!

MASTER G είπε...

Βλεπεις πως σε κοιταω;

ε;

Ξερεις τι σου λενε τα μαλλια μου;

τα μαλλιά του μάστερ τζι είπε...

Τι λέμε ρε μαλάκα?? έχεις σαλτάρει τελείως?

MASTER G είπε...

:)

you are so creative darling!

γράψε λάθος είπε...

όου γιες άι εμ (αλλά δεν είμαι αυτή που νομίζεις!)

MASTER G είπε...

Δεν ηξερα καν αν εισαι αυτη ή αυτος!

Tanila είπε...

Ti θες να μάθεις για το παρελθόν μου μωράκι μου;
Με άλλους 2 ΜΟΝΟ έχω πάει πριν από σένα!!!!

MASTER G είπε...

Σοβαρα τωρα... Ως γυναικες, δεν ντρεπεστε καθολου που σταυρωνετε τον μικρο Ιησου με ψεμματα και βρωμολογα καθε μερα της ζωης σας;

Πειτε μου γυναικες. Πως ειναι να ειστε αμαρτωλες και διαβολικες μεχρι το κοκκαλο.

Πως κοιμαστε τα βραδια γνωριζοντας οτι ο Σατανας σας περιμενει στην κολαση για να σας βασανισει μεχρι το περας της αιωνιοτητας;

prozak είπε...

Kοιμόμαστε ήσυχες, γιατί η κόλαση μας είστε εσείς, κι οτιδήποτε άλλο φαντάζει εύκολο...!!!!!!!

(τι είπα πάλι η ρουφιάνα, χαχαχαχαχαχα)

MASTER G είπε...

Ελα μαλακιες....


Αφου ολοι το ξερουν: Οι γυναικες δεν πονανε, δε μετανιωνουν και δεν αγαπανε τιποτα.

Ισως τα παιδια τους αν και γι αυτα εχω αμφιβολιες.

Επισης αντεχετε περισσοτερο στο σωματικο πονο οποτε κανονικα επρεπε να σας εχουμε να σκαβετε τιποτα χωραφια.

eli είπε...

Α! Υπάρχει μία ατάκα-ερώτηση-παγίδα που έχει καταστρέψει ανθρώπους για πάντα: "Πω, πω, πάχυνα. Αγάπη μου, πάχυνα ε?"

ps: Μην το ψάχνετε, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σωστή απάντηση!!!

Flonsavardu είπε...

αγαπημένε πάλι ασυναρτησίες λες πρωί πρωί για να προκαλέσεις τον κοσμάκη;

MASTER G είπε...

Ελι υπαρχει απαντηση σ αυτη την ερωτηση και ειναι η εξης:

"μμμμ..."

Δοκιμασε το.

Φλονσα, το ξερεις οτι δε λεω ΠΟΤΕ ασυναρτησιες!

prozak είπε...

διόρθωση:

οι γυναίκες πονάνε, αλλά απολαμβάνουν τον πόνο...!!! ;-)

MASTER G είπε...

Εδω με εσας δε χρειαζεται καν να προσπαθω.. Τα λετε μοναχες σας!

Μια μερα θα καταλαβετε οτι οι φαλλοκρατες ειναι οι πιο αληθινοι φεμινιστες και τοτε εγω λεει θα ειμαι απανω σ ενα βουνο και δε θα σας εχω αναγκη.

η γράψε λάθος είπε...

Πως κοιμαστε τα βραδια γνωριζοντας οτι ο Σατανας σας περιμενει στην κολαση για να σας βασανισει μεχρι το περας της αιωνιοτητας;


με δυσκολία λόγω της προσμονής μάστερ τζι. Θα στα αποκαλύψω όλα, ΟΛΑ!

Anomalos Taxidiotis είπε...

"Πω, πω, πάχυνα. Αγάπη μου, πάχυνα ε?"

Μέχρι τώρα νόμιζα ότι η σωστή απάντηση ήταν ένα όσο το δυνατό πιο γρήγορο και παθιασμένο "ΟΧΙ!!! ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!", αλλά με βάζεις σε σκέψεις...

Και επειδή μακράν η πιο ανεξήγητη ατάκα, το "σε βλέπω σα φίλο", έχει γίνει τετριμμένο, θα προσθέσω το "Φύγε, άσε με, είμαι καλά, ευχαριστώ, τι, φεύγεις, τώρα που σε χρειάζομαι με αφήνεις, πάντα έτσι ήσουνα!".

Tanila είπε...

Το "σε βλέπω σα φίλο" απλά σημαίνει ότι "είσαι ΑΣΧΗΜΟΣ" αλλά δε σας το λέμε

MASTER G είπε...

το ξερουμε και κανουμε οτι στεναχωρηθηκαμε για να μη νιωσετε ασημαντες.

Tanila είπε...

Να σου πω εσενα νεαρε, δε φανταζομαι το προηγούμενο Σαββάτο στις 14 του μήνα να ήσουν χοντρός και στο ουζάδικο στην πλατεία

MASTER G είπε...

Οχι ημουν χοντρος στο σπιτι μου.
Εκει ειμαι χοντρος καθε βραδυ σχεδον.

prozak είπε...

σχεδόν...??

τα υπόλοιπα βράδια τι είσαι...??

αδύνατος ή μεθυσμένος...??

MASTER G είπε...

το "σχεδον" παει στο "καθε βραδυ".

Αλλα σε ουζαδικα δεν παω.

Εν τω μεταξυ εχω ακουσει οτι υπαρχει ενας τυπος που μου μοιαζει πολυ και κυκλοφορει σε κατι τρεντυ εναλλακτικα μερη οπως το BIOS και σε γκεη φρεντλυ μαγαζια στο Γκαζι.

Δεν ειμαι αυτος.

Εγω βγαινω απο τη σπηλια μου μονο οταν οι πλανητες βρισκονται στη σωστη ευθυγραμμιση με τον Νιμπιρου.

prozak είπε...

Εκει ειμαι χοντρος, καθε βραδυ σχεδον.

έτσι θα έπρεπε να το γράψεις για να βγαίνει νόημα...!!!

τς τς τς νεολαία...!!!!

eli είπε...

@anomalos taxidiotis
Είναι ξεκάθαρο ότι ούτε αυτή είναι η σωστή απάντηση. Πολύ απλά γιατί τότε "Μα καλά, δεν με βλέπεις? Χάλια έχω γίνει!Όχι κοίτα! Έτσι ήμουν εγώ παλιά?" κλπ,κλπ που ντρέπομαι να αναφέρω, μέχρι να πεις εσύ "Ε, εντάξει, δεν έγινε και τίποτα για κάνα κιλάκι"...

(ΤΩΡΑ την πάτησες!)

Flonsavardu είπε...

έλλη εκεί ο άντρας ο σωστός ο εκπαιδευμένος απαντάει: ποια κυτταρίτιδα ρε μωρό μου, τι λες; τέλειος είναι ο κώλος σου. δεν έχει αλλάξει καθόλου. :)

ε, του πούστη λέγε λέγε το πιστεύεις και εσύ η ίδια!

MASTER G είπε...

O αντρας ο σωστος ο "εκπαιδευμενος";;;;;;

Ρε θελετε να βγαλω το βρακι μου;

η γράψε λάθος είπε...

όχι! μη βγάλεις το βρακί σου γιατί θα πρέπει να κάνουμε πως φοβηθήκαμε εκπλαγήκαμε ενθουσιαστήκαμε και εγώ προσωπικά βαριέμαι τώρα.

MASTER G είπε...

οχι βρε κουτο, εγω σου λεω πως θα γελασετε με την ψυχη σας!

Εγω στο σεξ ακολουθω την τακτικη των νιντζα.

Δεν τον βλεπεις,
Δεν τον ακους,
Δεν τον καταλαβαινεις.

Αλλα την κανει τη δουλεια του.

Λευκή είπε...

Master G....
Από πού εμπνεύστηκες το nick σου??

(lol είσαι ντιπ τρελός, πώς και δε σε πέτυχα νωρίτερα?)

MASTER G είπε...

Θα σου πω.

Καποτε ημουν γνωστος ως Eric Virgo. Χρησιμοποιουσα αυτο το ονομα για να ξεφυγω απο κατι υποπτα ατομα. Δε θελω να σου τα πολυλογησω αλλα συμμετειχα σε underground pit fights και ειχα κατι μπλεξιματα σχετικα με κατι στημενους αγωνες. Αναγκαστηκα να χρησιμοποιησω αυτο το ονομα για να μη με εντοπισουν.
Με τη βοηθεια ενος φιλου χακερ αλλαξα ολα μου τα στοιχεια και εφυγα απο την Αμερικη για να απομονωθω στο Ορος Σουχινο στην Ιαπωνια.

Το κανονικο μου ονομα ηταν Ymeo Gamawa. Οταν με ρωτουσαν ποιος ειμαι απαντουσα σοβαροτατα "Ειμαι ο Γκαμαουα" και ολοι γελουσαν αλλα μετα ξηγιωμουν αρχαιο λεπιδι και εκοβα τα γελια.

Μετα απο τα σκηνικα με τους ναζι νιντζα αποσυρθηκα στη μακρινη Οκαναουα οπου εγινα δασκαλος των πολεμικων τεχνων γνωστος ως Master Gamawa.

ή Master G, για τους φιλους.

γράψε λάθος είπε...

μα γαμώ την συλλογική σας μάνα???

μπεστ ατάκα έβερ!

MASTER G είπε...

Αυτο που το διαβασες;

Μοιαζει με κατι που θα ελεγα εγω.

γράψε λάθος είπε...

το γκουγκλε, είναι ο θεός μου.

Flonsavardu είπε...

σταματήστε να ψαχουλεύετε τα οτιδήποτε του master g. είμαι η προσωπική του stalker και ψαχουλεύτρα! ναι, εγώ, μόνον εγώ!

μάστερ τζι πεεεεεεεεεες.

MASTER G είπε...

Ναι ξερω γω ο,τι πει η κοπελια να πουμε δεν τρεχει...


Κι εσυ γραψε λαθος... που την ειπα αυτη την ατακα; Στο μπλογκ ή αλλου;

γράψε λάθος είπε...

στόκερ μάι ας..

κοίτα να δεις μάστερ τζι, εγώ στο γιουτιουμπ άραζα και έβλεπα την ταινία σου. Ε κάτω απ τα κλιπάκια έχει και κάτι σχόλια και άμα βαριόμανε τα διάβαζα. Ε στο 8 που είναι ντισέιμπλντ ο ήχος, γαμάς την συλλογική τους μάνα. Ε εκεί, μου φύγανε οι καφέδες. Είχαν φύγει και με την ταινία βέβαια, αλλά μη το πάρεις πάνω σου. Ή πάρτο, ξέρω γω? ότι βολεύει.

MASTER G είπε...

Ααααα ναι...

Μα δεν ειναι αρχιδιά τωρα αυτο;
Πως πας κυριος, και κλεινεις τον ηχο του αλλου με το ετσι θελω;

Κανονικα αυτοι οι διαβολοι οι Disturbed επρεπε να με πληρωνουν που εβαλα το τραγουδακι τους. Ξερεις ποσες φορες με εχουν ρωτησει ασχετοι file pxio ine t tragudi p paizei lol και ποιο συγκροτημα ειναι;

Ακομα κι αυτοι οι πουσταρχοι εβγαλαν λεφτα απο την ταινια μας.
ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ!

και εχουν το θρασσος να μας κλεινουν.. ΚΛΕΙΝΟΥΝ... ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥΣ - ΚΛΕΙΝΟΥΝ...

πρωτη φορα ζητω απο το θεο να με ακουσει..

Flonsavardu είπε...

γράψε λάθος πολύ μου την βγαίνεις με κόκκινο.

και εσύ μάστερ τζι. ώστε έτσι, ε;

εντάξει λοιπόν κάτσε μ' αυτή. η σχέση μας τελείωσε εδώ.

MASTER G είπε...

Εμενα μη με μπλεκετε στην τρελα σας!

Αν θελετε να πλακωθειτε να φυγετε απο δω και να πατε σε μια παραλια να το κανετε στα ρηχα φορωντας μικροσκοπικα μαγιω και εγω να τρεχω σαν τον Μιτς Μπιουκαναν (με σλο μο βυζια) και πασουμια.

γραψε λάθος είπε...

ναι

βασικά δεν υπάρχει θεός, υπάρχει μόνο ο Μέγας Κθούλου, άντε και ο γιουτζήν αλλά αυτός είναι μόνο δικός μου και δεν τον μοιράζομαι. Κατά τ άλλα, γι αυτό μ αρέσει το μπλογκ σου ρε γμτ είναι διαδραστικό ναουμ.

MASTER G είπε...

Το μπλογκ μου ειναι ενα καταπρασινο λιβαδι...

διπλα σε ενα πυρηνικο εργοστασιο.

ναι μα το τυρι είπε...

δεν ήξερα που αλλού να το βάλω οπότε
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
έριξε το φόρουμ ο θεός

γραψε λάθος είπε...

Τι θα γίνει μάστερ τζι? Θα γράψεις τίποτα ή να ανοίξω εγώ ένα θέμα προς συζήτηση? Διότι είναι προφανές οτι μέχρι πριν λίγες μέρες, το αντιμετώπιζα σαν τύπου φόρουμ το μπλογκ τούτο. Τώρα με ξενερώνει που είναι έτσι στάσιμο κι επειδή το δικό μου δεν παρουσιάζει το παραμικρό ενδιαφέρον, κάνε κάτι. ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ.

MASTER G είπε...

Οταν εχω κατι αξιολογο να πω θα γραψω. Προς το παρον ζω την ομορφη ζωη μου και ονειρευομαι ενα κοσμο χωρις χιππηδες.

γράψε λάθος είπε...

ναι ρε γαμώτο ωραία σωστά κλπ αλλά στο 8ωρο της αναγκαστικής εργασίας που δεν είναι ντροπή αλλά ντροπή και ΑΙΣΧΟΣ, θα πρέπει να βρω κάτι αξιόλογο και ενδιαφέρον για να απασχολούμαι και προς το παρόν ο κλήρος πέφτει στον μάστερ τζι. προς το μέλλον βλέπουμε.

γράψε λάθος είπε...

μπισάιντς, τώρα τελευταία βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον τον ρόλο του τρολ, γι αυτό και σε τρολάρω ασύστολα και χωρίς ντροπή.

MASTER G είπε...

Δε θελω να σε στεναχωρησω αλλα δε με τρολλαρεις.

Αυτο λεγεται e-stalking.

Για να με τρολλαρεις πρεπει να προκαλεσεις καποιο αναβρασμο στο συναισθηματικο μου τομεα ωστε να εκτεθω μεσα απο αυτα που λεω.

Εσυ απλα με ανεβαζεις και σε ευχαριστω γι αυτο!

:)

γράψε λάθος είπε...

ναι
πώς γίνεται να προκαλεί αναβρασμό στον συναισθηματικό σου τομέα(μα τι ποίηση..) μια σειρά απο μαλακίες? (με τον ίδιο τρόπο που τον ανεβάζουν μωρή ηλίθια..)

μ αυτά και με κείνα μάστερ τζι, πα να φυ

ατουταλερ καλοριφερ λαμπατερ


σεσουαρ.

MASTER G είπε...

Δες τι μαλακιες εγραψα για την ιαπωνια και μετα δες τους να μαζευονται ενας ενας για προσωπικη περιποιηση!

Σ αυτους προκαλεσα μια συναισθηματικη φορτιση και ΤΕΤΧΙΑ!

γράψε λάθος είπε...

χεχε..

αισθάνομαι την ανάγκη να γίνω τρολλ

σίριουσλι.

MASTER G είπε...

Πρωτα θα σου μαθω...

το μαθημα.. του Λωτου!

γράψε λάθος είπε...

ναι

και μετά θα κατακτήσω τον κόσμο!
ναι!!
φοκινγκ γιεα!

αλλά, σοβαρά τώρα.

το τρολλινγκ έχει δυνατότητες.
το διεστραμμένο μου μυαλό τις βλέπει, τις αναγνωρίζει και τις ενστερνίζεται πάραυτα.

είμαι ένα τρολλ.

MASTER G είπε...

Kαταλαβαινω το παθος που σε κατατρωγει αλλα μη βιαζεσαι. Αρχισε με απλες προκλησεις.

Μπες σε ενα φορουμ που να εχει ψιλομαλακες χρηστες. Πχ οσοι βλεπουν ανιμε. Αν σου φανει δυσκολο, μπορεις να πας στο φορουμ του Χατζηγιαννη ή της Βισση. Παλια το ειχαμε ξεκωλιασει αυτο!

Τα πιο ευκολα ατομα να τρολλαρεις ειναι οι φασιστες παντως. Παθαινουν αμοκ με τη μια.
Καμια φορα απειλουν με διαφορους τροπους και τοτε εγω προσωπικα εχω στυση.

Καλη συνεχεια.

γράψε λάθος είπε...

Μα οι φασίστες είναι το μόνιμο παιχνιδάκι μου! Είναι το φετίχ μου! Είναι η ανωμαλία μου! Είναι η καύλα μου ρε αδελφέ!
Αλλά οι κανονικοί.
Όχι οι του διαδικτύου ναουμ.
Τα δεκαπεντάχρονα πλευροκρατούμενα αδωνοποιημένα μαλακισμένα που ξεροχύνουν μόλις κυματίσει η σημαία. Αυτά, δεν με συγκλονίζουν ρε γαμώτο. Αλλά νταξ.

MASTER G είπε...

Μ αρεσει το στυλ σου.

Συνεχισε αλλα να θυμασαι. Το καλο τρολλ δε θυμωνει ποτε! Πρεπει να εισαι παγερος!

ΧΟΜΠΥΣΤΑΣ!

δεν ξέρω ρε γτμ που κολλάει το γράψε λάθος, πραγματικά δηλαδή είπε...

χεχε..

http://www.neos-forum.com/viewtopic.php?f=2&t=3193



αγωνιστές του γιουτιουμπ

Δηλαδή οκ, μετά απο αυτό μπορώ να κουλουριαστώ σε μια γωνιά και να πεθάνω.

MASTER G είπε...

Βασικα εκει δε θα παταγα ουτε εγω.
Για να τρολλαρεις καλα πρεπει να διαβαζεις αυτα που λενε. Να παρακολουθεις τα βιντεα τους.

Δε θελω να το κανω αυτο στον εαυτο μου παλι. Ξερεις καποια στιγμη χαζευεις κι αρχιζεις να αμφιβαλλεις γι αυτα που ξερεις.

θελει προσοχη!

prozak είπε...

εντελώς πληροφοριακά υπάρχουν κ φασίστες που απολαμβάνουν κ αυτοί το παιχνίδι....

άλλωστε οποιοδήποτε 15χρονο κι αν προκαλέσεις θα σου απαντήσει, ακόμα κι αν του βρίσεις τον Ολυμπιακό....

MASTER G είπε...

Ναι ρε το ξερω. Μερικοι απο τους καλυτερους μου φιλους ειναι φασιστες.

Δε συμφωνω με το δρομο που πηραν αλλα ποιος ειμαι εγω για να τους κρινω;

Ξερεις ο θεος τους εκανε ετσι, καποιο σχεδιο θα χει και για αυτους τους φουκαραδες.

γρα λα(καλό ε?) είπε...

το λεκτικό παιχνίδι το απολαμβάνουν όλοι και καμιά φορά άμα είναι αγοράκια έχουν και απρόσμενη αλλά καλοδεχούμενη στύση. Το θέμα είναι, και να με συγχωρέσουν τα 15χρονα, οτι αυτά δεν έχουν στοιχειώδη επιχειρηματολογία για να γελάσουμε, πέρα απο χριστοπαναγίες που δεν λέω, πλάκα έχουν κι αυτές αλλά γρήγορα τις βαριέσαι. Οπότε ρε πρόζακ να σου πω την αλήθεια μου, μ αρέσει άμα ο άλλος το απολαμβάνει κι ας είναι απο το χειρότερο είδος, αυτό που λέμε χριστιανός φασίστας, δεν ξέρω αν με πιάνεις.

κατά τα άλλα, πού είναι οι φίλοι σου μάστερ τζι? Θέλω να τους πω δυό λογάκια στο αυτάκι.

Flonsavardu είπε...

πάτε να φάτε τους "γιαπωνέζους" ή μου φαίνεται;

έλεος δηλαδής με τα σχόλια. (άλλο που σας κάνω κέφι και μπαίνω και τα διαβάζω)

MASTER G είπε...

"
κατά τα άλλα, πού είναι οι φίλοι σου μάστερ τζι? Θέλω να τους πω δυό λογάκια στο αυτάκι."

παντου. κινουνται αναμεσα στους κανονικους ανθρωπους σαν σκιες. Κανεις δεν τους υποπτευεται..

ποια ηταν η ερωτηση σου ειπαμε;