Τρίτη, 17 Μαρτίου 2009

ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΟΥΝ

Aυτο ειναι κατι σαν παιχνιδι των μπλογκ. Δεν καταλαβαινω το σκοπο για να ειμαι ειλικρινης αλλα μου το εχουν ζητησει ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΒΥΖΓΟΙΑ, οποτε πρεπει να κανω το κοροιδο και να ακολουθησω το ενστικτο μου που παντα συμφωνει με τα βυζια.
Δεν ειμαι καν σιγουρος αν το παιζω σωστα.


χεχε..

"το παιζω σωστα!"


χεχεχε

1. Καποια καλοκαιρια περπατω στη παλια γειτονια και εχει χιλιους πεντακοσιους βαθμους κελσιου εξω και μισω τον εαυτο μου γιατι ιδρωνω σε μερη που δεν πρεπει, οπως στα ουλα και στο παγκρεας. Αλλα πιο πολυ μισω εκεινο το χοντρο ιδρωμενο παιδι που παιζει μπασκετ στις μπασκετες και φοραει παντοφλες και γυαλια. Και τρεχει μια απο την μια μπασκετα στην αλλη.. Καμια φορα τον ακουω να μετραει αναποδα προς το προσωπικο του τιρινινι... "Τρια... δυο... ενα... οχι... τρια δυοοοο εναααα... γαμωτο ξανα... τρια"
Επισης μισω τον ηχο που κανει η μπαλα του μπασκετ το μεσημερι απο μια συγκεκριμενη αποσταση.
Κανει ΠΡΕΝΓΚ ΠΡΕΝΓΚ ΜΠΡΑΝΝΝΓΚ. Αυτος ο ηχος ειναι ασεμνος.


2. Ο πρωτος που θα πει "ΑΑ-ΥΤΑΑΑΑΑΑΑααααααα..." σε μια παρεα που εχει περασει στο σταδιο που δεν εχει τι αλλο να πει.


3. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΝΙΑΟΥΡΙΖΟΥΝ Η ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΕΜΠΕΔΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ!
Λοιπον ακουστε κυριες. Θα το πω αλλη μια φορα.
Δε θελουμε να γαμησουμε ουτε γατες, ουτε μωρα παιδια! Οκ; Μη νιαουριζετε. Ποτε! Για κανενα λογο. Και μην τολμησετε να μιλησετε μωρουδιστικα κατα τη διαρκεια του σεξ γιατι θα σας παω ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ στην αστυνομια για πιθανη παιδεραστια. Αιντε...
Κι αν εχετε γκομενο που γουσταρει τετοιου ειδους χαριτωμενιες, χωριστε τον γιατι μια μερα θα σας γαμησει τη γατα ή τη μπεμπα και θα κλαιτε μα θα 'ναι αργα!


4. Οταν κουβαλαω ή κραταω πραματα. Δεν αντεχω. Δε μπορω. Δε θελω να κραταω τιποτα απολυτως στα χερια μου. Αν ειναι να μου δωσεις κατι φροντισε να ειναι για πεντε δευτερολεπτα κι οχι παραπανω. Μπορω να κουβαλησω ψυγεια και επιπλα και μαλακιες, ξερετε για δουλεια.. δε με νοιαζει, αρκει να μη μου ζητησεις να σου κρατησω την τσαντα ή τον καφε. Μπορει να τον αφησω κατω και να φυγω κλαιγοντας.


5. Τα σχολια απο Ελληνες στο youtube. "lolololol re c afto dn ine tpt ti m les tvra lol". Ρε ποσο σας μισω μαλακισμενα! Ποσο πολυ θα ηθελα να σας καρφωνα ενα πηρουνι στην πλατη καθε φορα που βιαζετε την ομορφη ελληνικη γλωσσα μας.
Και σε προεκταση τουτου, μισω οποιοδηποτε εχει γραψει με γκρηκλις ή εχει χρησιμοποιησει οποιονδηποτε ιντερνετισμο στα σοβαρα. Να πει δηλαδη 'LOL" αντι για να γελασει. Το εχω ακουσει κανονικα αυτο και δεν κανω πλακα. Σε καποια παρεα ακουστηκε ενα δυνατο ΛΟΛ! Πεταχτηκα πανω! Τι διαολο; Ειναι δυνατον να περναει καποιος τοση ωρα στο ιντερνετ που αντι για ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ να του ερχεται αυτοματα να πει ΛΟΛ; Ή ΡΟΦΛ;

Του γαμω τη μαναγια οποιος κι αν ειναι.


Και τωρα πρεπει να καλεσω αλλους μπλογκερς να κανουν το ιδιο; Δεν ξερω πολλους. Δε διαβαζω ξενα μπλογκς πολυ συχνα γιατι εκνευριζομαι καπως. Αυτο ειναι το νουμερο εξι μου.

Οκ ποιος κερδαει;

36 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

πέθανα στα γέλια, μπλα μπλα, είσαι ο καλύτερος, μπλα μπλα... (όχι, αλήθεια είναι)

1)και εσύ το έχεις αυτό με τα χέρια; αμαν! δηλαδή βγαίνω από την καφετέρια, δεν έχω προλάβει να βάλω το παλτό μου, γιατί ο άλλος έχει λυσσάξει στα "πάμε" και θέλω να κρατήσει το τσαντικό για να βάλω το ρημαδοπαλτό. τόσο πια κόπος για 30'' κράτημα τσάντας; αλήτες!

2)τα νιαουρίσματα και τα μπεμπεκίσματα απαγορεύονται στη διάρκεια του σεξ. επίσης εμένα μου έχουν απαγορευτεί και στο τηλέφωνο. ΑΛΛΑ επιτρέπονται όλες τις άλλες ώρες που είμαστε μές το σπίτι. (που είμαστε ΜΕΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ, ακούτε εσείς;)

αυτά.

MASTER G είπε...

Nαι οκ... αλλα μη σας γινει συνηθεια κι ολας.
Οπως εχω ξαναπει, φαντασου εναν αντρα να μιλαει σαν παιδακι ή να γαυγιζει προσπαθωντας να φανει χαριτωμενος.

Ειναι αηδιαστικο και απρεπες οπως και να το δεις.

MASTER G είπε...

με μπερδευεις με καποιον αλλο.

brightbitebyalex είπε...

omg, και τη "για"

Φίλος, δε μας τα λες καθόλου καλά. Ευτυχώς δε γουστάρω γιαπωνέζους!

Τα σέβη μου

Aurelia Aurita είπε...

χααχαχαχα(γελάω με την απάντηση στον παραπάνω-αν και νομίζω ότι φταίει που έγραψες"μαναγία"και μπερδεύτηκε..:)))

Πρόσεξε τώρα απάντηση στο ποιός κερδάει:Όλοι εμείς(με βυζιά ή άνευ)που έχουμε τη χαρά να σε διαβάζουμε!!!χεχε!(γλυψγλυψ)

Το ΛΟΛ είναι μαλακία ακόμα και γραπτά.ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ πως άκουσες πραγματικά να το ΛΕΝΕ!!!

MASTER G είπε...

Μαναγία!

Ειναι μια πολυ χρησιμη λεξη που εβγαλα ακριβως πριν λιγο, εντελως απο το μυαλο μου.
Ετσι προσβαλλεις ταυτοχρονα και τους χριστιανους και αυτους που σεβονται το θεσμο της οικογενειας.

Παντως ναι, εχω ακουσει λαιβ (και φωναχτα) και τα εξης εμετικα:

"ΟΜΙΤΖΙ!"

"ΟΜΙΤΖΙ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΛΟΛ!"

"ΝΤΑΜΠΛΓΙΟΥ ΤΙ ΕΦ!"

"ΧΑ! ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΛ!"


Αυτες οι μαλακιες με κανουν να νιωθω γερος!
Δε συμφωνειτε οτι θα επρεπε να υπαρχει οριο ηλικιας για χρηση του ιντερνετ? Γυρω στα 30 αν ειναι δυνατον. Ενας που ειναι τριαντα χρονων θα διστασει να χρησιμοποιησει γκρηκλις επειδη θα θυμαται τον καιρο που τον εδερνε ο δασκαλος και αυτο λειτουργει ως εξαρτημενο αντανακλαστικο ή κατι ακομα πιο ψαγμενο και ψυχολογικο.

MASTER G είπε...

Τωρα θυμηθηκα κι αλλο ενα το οποιο ειναι σχεδον κλισε αλλα με φερνει στο οριο.

Οταν ειμαι σε φαναρι και πισω μου εχει ταριφα ειμαι ΒΕΒΑΙΟΣ οτι ο ταριφας θα μου κορναρει ενα κλασμα του δευτερολεπτου πριν το φαναρι αναψει πρασινο.

Δεν ξερω πως το κανουν αυτο αλλα μιλαμε για ακριβεια.

Ανώνυμος είπε...

wraia den adexa LOL LMAO ROFL to lol pleon exei mia thesi stin zwi mu lol to lew adi na gelaw k osoi me koroideuoun tous lew LOL einai san bixti i to les otan thes na deixeis oti kati einai upervolika asteio alla den thes na gelas san kathisterimenos!! gia ton logo auto k epeidi eidolo mu o babiniotis tha nai kuries k kurioi tha orisw ton oro LOL sta ellinika! LOL- einai amesws tropos na ekfraseis to geloio sou xwris na akousteis episis borei na xrismopoiithei etoimologika opws LOL koita ti ekane autos i autos einai LOL pou pleon i lexi pernei tin simasia tou asteiou- geliou oxi g'eliou geli'ou!! etsi padws eusima giati k egw den borw na krataw tin kathe malakia pou mu dinoun!! oi tarifes vevaia mu tin dinoun gia allo logo giati argoun na ksekinisoun k prepei na tous kornarw prin anapsei to fanari prasino!! ala vre paidia auta ta mwroudistika ax ninaki mu ti mu kaneis ekei k se koitaei k me auto to gatisio vlemma ela deixe mu oti eisai o gatos k esu tis apadas stazodas zaxari ax arkoudaki mu ti glukouli einai auto to prwsopaki vre to mwraki mu me trelenei me anavei etsi kati pathainw den xerw me poianei auto to aaaa nai LOL

MASTER G είπε...

ΦΡΑΦΟ!!!!

Νικ, δε Γκρικ είπε...

http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Lol ^^

everything53 είπε...

Σχετικά με το φανάρι και τον ταρίφα, απλώς κορνάρουν όταν δουν το κόκκινο ανθρωπάκι για τους πεζούς, πριν ανάψει το πράσινο για τα αμάξια.

Όσο γι' αυτά που σου τη δίνουν, σχετικά με το λολ το έχω ακούσει κι εγώ άπειρες φορές.
Κι όταν το ακούω μου κόβεται κάθε διάθεση για γέλιο, όσο αστείο κι αν είναι αυτό που ειπώθηκε.

pastaflora είπε...

Οι γιαπωνέζοι; Πού είναι οι γιαπωνέζοι;

MASTER G είπε...

Ρε, την πινετε;

MASTER G είπε...

Ααααα τωρα καταλαβα.

Ρε Παστα δε μου τη δινουν οι γιαπωνεζοι!


πως σου μπηκε τετοια ιδεα;

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Τα 5 μου εν συντομία:

-Η μούρλα με το Becel Pro Active και όλες αυτές τις αηδίες στων οπίων τη διαφήμιση περνάει αυτό το εμετικό "στα πλαίσια μιας υγιεινής διατροφής". ΘΑ ΞΕΡΑΣΩ.

-Το να ξυπνάς και το πρώτο πράγμα που σου συμβαίνει (μετά το κατούρημα) να είναι αυτό το accidental χτύπημα του μικρού δάχτυλου του ποδιού, στο τραπέζι της κουζίνας, ή στην καρέκλα, ή αν είσαι εντελώς κοιμισμένος, στο Π της πόρτας.

-Το γεγονός οτι δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη Pacotinia Light. Πιο ελαφριά γεύση, λιγότερο κόλλημα στα δόντια, απαλότερος τόνος κίτρινου στη συσκευασία.

-Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ (εδώ στην Κρήτη) που ενώ βλέπουν το σήμα σου 200 μέτρα πριν, σταματάνε 200 μέτρα μετά τη στάση.

-Ο κάθε μαλάκας που έχει άποψη για τα μαλλιά μου. "ΧΑΧΑΧΑ πως είναι έτσι το μαλλί σου ρε LOL ΧΑΧΑΧΑ"
"Έτσι με γουστάρει η μάνα σου".

Peace
Σ.

Tanila είπε...

Τα αληθινά βυζγιά δε ξέρεις όμως μέχρι που φτάνου.
Τα δικά μου, ας πούμε, μπορεί να φτάνουν ως τα γόνατα.


Χαρ χαρ χαρ

MASTER G είπε...

Αυτο δεν ειναι δικο μου προβλημα.

Να παρεις επιγονατιδες.

Getta είπε...

Ρε μην πινεις τοσους πολλους καφεδες, δοκιμασει να πιεις και σοκολατα καμια μερα.

MASTER G είπε...

Δεν πινω πια οσους καφεδες επινα.
Τωρα πινω τρεις τη μερα ξερω γω...

Mits_Giotix23 είπε...

3. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΝΙΑΟΥΡΙΖΟΥΝ Η ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΕΜΠΕΔΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ
σε ευχαριστώ μάστερτζι...σε ευχαριστώ...


α επίσης για τους ταρίφες στα φανάρια, ο terry pratchett έχει γράψει πως αυτό το χρονικό διάστημα (κορνάρισμα του από πίσω ταρίφα μέχρι να ανάψει πράσινο) ονομάζεται new york second. cheers!

MASTER G είπε...

To Athens Daktylios second ειναι κατα 78% πιο γρηγορο απο το New York.

Δεν το λεω εγω.. το λενε τα βλιβλια!

Rami είπε...

Αν είσαι πρώτος στο φανάρι και στην βαρέσει με τον κάθε μαναγία που κορνάρει πριν την ώρα του πίσω σου... άνοιξε το καπό σου, τράβα χειρόφρενο και βγες έξω να το χαρείς... ;)

Εγγυημένο!

Χιούμορ έχεις, λύσε προβλήματα και διασκέδασε!

Annie_Hall είπε...

Αυτό με τη μπάλα είναι όντως άθλιο. Σχεδόν τόσο σπαστικό όσο τα περιστέρια...

Ειδικά πρωί, καλοκαίρι, στο μπαλκόνι που βρίσκεται πάνω και δεξιά από το δωμάτιο που κοιμάμαι! Ευτυχώς το μαλακισμένο μεγάλωσε και δεν παίζει πια.

pastaflora είπε...

Με τους γιαπωνέζους δεν έχω κανένα πρόβλημα. Απλά περιμένω το σίκουελ των περιπετειών του Imeogamawa για να παίξω κομπάρσος στις σκηνές με τους νίνζα. Ντόμο αριγκάτο γκοζαϊμάστα!

MASTER G είπε...

Θα περιμενεις πολυ.

τουλαχιστον μεχρι ο γλαρος να πεταξει πανω απο το...

Καλοφωνίξ είπε...

1. Το μπασκετ εγινε γνωστο στην Ελλαδα σε μαζικη κλιμακα απο το ευρωπαικο του '87. Ηταν λογικο λοιπον τα πιτσιρικια να δραματοποιουν τις προσπαθειες τους να βαλουν καλαθι μιμουμενοι τον Νικο Γκαλη με την ιδια λογικη που ενας εφηβος που παιζει κιθαρα καποια στιγμη θα μιμηθει τον Κομπειν η τον Χετφιλντ η τον Χεντριξ. Ο ηχος απο την αλλη ειναι αποτελεσμα της φυσικης.
2. Αυτο γινεται μονο σε περιπτωση που στην παρεα υπαρχουν γκομενες, και κυριαρχησει η γνωστη αβολη κατασταση που κατα βαση παραπεμπει στο: πουτσες (απο εδω) VS μουνια (απο εκει) . Σε μια αντρικη παρεα αποκλειεται η κατασταση να φτασει σε αυτο το σημειο.
3. Στο σχολειο υπαηρχαν παντα δυο-τρεις γκομενες που μιμουνταν την φωνη της Μαριας Γεωργιαδου (η οπως αλλιως σκατα τη λενε) αυτη μωρε που επαιζε με Χαρηδες Ρωμες και αλλα τετοια παλτα και οποτε τις ακουγα μου ανεβαινε το αιμα στο κεφαλι και ηθελα να τους κοπει η γλωσσα. Ως γνωστον η τηλεοραση επηρρεαζει περισσοτερο το ανισχυρο (πνευματικα) φυλο (σε μαζικη κλιμακα παντα, κι οχι μεμονωμενα). Πιο παλια ηταν η Αλικη Βουγιουκλακη.
4. Δικο σου προβλημα. Καμια φορα μπορει να χρειαστει ακομα κι αυτο. Και στ’ αρχιδια μας δηλαδη. Ολοι το μισουμε αυτο οπως κι εσυ. Και στ’ αρχιδια σου και σενα (για εμας). Εγω παλι προτιμω να κουβαλω καφε μεχρι τη γωνια παρα καναπε σε στενο κλιμακοστασιο και να μου κοβονται τα γονατα.
5. Λακης Λαζοπουλος. Γι αλλη μια φορα φαινεται με ποσο ασχημο τροπο οι Ελληνες μιμουνται μα κατασταση που δεν φτιαχτηκε με βαση την δικια τους κουλτουρα. Τι τα θες, η τηλεοραση εχει παιξει κι εδω τον τεραστιο ρολο της στο ζητημα. Στις ελληνικες σειρες μιλανε ετσι απο πολυ καιρο. Καθε φορα που εβγαζε μια ατακα ο Λακης Λαζοπουλος εκανε περισσοτερο κακο παρα καλο. Αυτος ο ανθρωπος εχει μαθει τους ελληνες να μιλουν ασχημα κι απορω γιατι εχει τοσο μεγαλη επιρροη. Απλα φτυνουν λεξεις δηλαδη. Ηρθε και το ιντερνετ κι εδεσε το γλυκο. Ενω στις αγγλοφωνες σειρες μιλανε ακομα κανονικα, ασχετως απο διαλεκτους, αργκο, νιγκερ κλπ. Γιατι η δικια τους γλωσσα μπορει να απλουστευτει και με τοση επιρροη σε ολο τον κοσμο επιβαλλεται κιολας. Τα ελληνικα ειναι ωραια οταν εμπλουτιζονται, δεν ειναι ωραιο να συρρικνωνονται και να ακουγονται σαν διαλεκτος ελληνοαφρο γιατι δεν μιλιουνται εκτος Ελλαδας σε μεγαλη κλιμακα.

MASTER G είπε...

πες μου ενα πραμα Καλοφωνιξ.

Σου σηκωθηκε καθολου καθως εγραφες αυτα που εγραφες;

:)

MASTER G είπε...

Ηθελα να το σχολιασω οταν το ειδα αλλα μαλλον ειδα κατι που μου τραβηξε την προσοχη και το λησμονησα.

"otan thes na deixeis oti kati einai upervolika asteio alla den thes na gelas san kathisterimenos!!"


Και ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ... Οταν κατι ειναι υπερβολικα αστειο και γελας, εισαι καθυστερημενος;;;;;;;

Ενω οταν λες ΛΟΛ... δεν εισαι;


Αγαπητε Ανωνυμε εισθε καθυστερημενος και το πουλι σας μπανταρει προς τα δεξια.

prozak είπε...

είμαι στη δουλειά, με τη κουστουμιά μου κι όλα τα συναφή και προσπαθώ να το παίξω σοβαρή...

διαβάζω τα παραπάνω με περισπούδαστο ύφος, λες και διαβάζω περιγραφή τροχαίου με 1115846 εμπλεκόμενα...

και φτάνω στο τέλος...

ε δε μπορώ να συγκρατηθώ..!!!

που το ξέρεις ρε παλικάρι μου ότι το πουλί του γέρνει δεξιά...?????

MASTER G είπε...

ΕΠΕΙΔΗΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ!

και τον κοβω δεξιοχειρα.

prozak είπε...

σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση...

μου έλυσες την απορία, οπότε θα μπορώ να κοιμηθώ ήσυχη το βράδυ..!!

kwlogria είπε...

Εντάξει. Μου φαίνεται πως θα αρχίσω να τη βγάζω έξω από το σπίτι σου για ένα αυτόγραφο. Ελπίζω μόνο να μην με κατουράνε τα πρεζάκια. Σ'αγαπώ.

MASTER G είπε...

πρεπει να δεις μια κουραδαρα που μου αφησανε διπλα στην πορτα ρε.
Ελεγα να τη βγαλω φωτογραφια γιατι εμοιαζει με γλυπτο. Ενα εντερικο ζιγκουρατ. Ενας σκατολογικος απολιθωμενος κροταλιας σε σταση αμυνας.
Σταματησα και την κοιταξα και ημουν σιγουρος οτι ειχε αντιληφθει την παρουσια μου. Την ενιωσα να παρατηρει γυρω της με πρωτογονες αισθησεις.
Να αναρωτιεται και να θυμωνει. να σχεδιαζει υπομονετικα την επομενη κινηση της.

Τελικα την αφησα εκει. Καποιο σκοπο θα εχει γι αυτη ο παναγαθος και κυριως δεν εχω καποιον οχι σιχαμενο τροπο να την ξεφορτωθω.

Σοβαρα λεω να παω να τη βγαλω φωτογραφια τωρα, αλλα σε ποιον θα τη δειξω; Με ποιον να τη μοιραστω;

Ποιος θα γινει κοινωνος αυτου του παραδοξου;

palafuentos είπε...

Μου τη σπάνε οι υπερήλικες που γκρινιάζουν στις ουρές...Είναι σχεδόν βέβαιο ότι μετά θα σου φάνε τη θέση και θα έχουν και απόλυτο δίκιο.Αμα πιά,ένα ταμείο για να εξυπηρετήσει τόσους νοματέους...

Moustakas είπε...

μπραβο για το 5

οποιος γραφει με γκρηκλις ειναι του σατανα

dsquared είπε...

Το 1!!!! Τι ειπες τωρα. Βρηκα επιτελους εναν ομοιοπαθουντα. Γιατι νομιζα οτι ειμαι η τρελη της γειτονιας. Δεν μπορω να καταλαβω, δεν ξεδινουν την ωρα που παιζουν στο γηπεδο, πρεπει να χτυπανε την μπαλα και στον δρομο μεχρι να φτασουν σπιτι τους τα βλαμμενα?
din