Τρίτη, 10 Μαρτίου 2009

ΝΕΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

Προλογιζω ταχιστα - η ελληνικη γλωσσα πλουσια - οι καιροι αλλαζουν ομως = νεες λεξεις - νεες πχιοτητες - ισως!


ΧΩΡΙΟΧΡΟΝΟΣ.
Ειναι η ονομασια του φαινομενου της παραμορφωσης του χρονου οταν βρισκεσαι στο χωριο της μανας σου και δεν περναει η πουτανα η ωρα και περιφερεσαι μεσα στο σπιτι σαν πρεζακι ή βογκας σα μουλος στους αβολους καναπεδες!
Κατα προσεγγιση η παραμορφωση αυτη ειναι 1 προς 3 που σημαινει οτι μια ωρα στο χωριο αντιστοιχει σε τρεις στην πραγματικοτητα του πολιτισμου και του ιντερνετ (βοηθεια μας!) αλλα διαφερει απο περιοχη σε περιοχη αναλογα με διαφορους παραγοντες οπως την παρουσια παραλιας, τη καθαροτητα των καναλιων της τηλεορασης ή της παρουσια καποιας δευτερης ξαδερφης που εχεις να δεις 15 χρονια και εχει γινει τρομερη μουναρα και φανταζεσαι σκηνικα απο τσοντοπεριοδικα σοβαρα μαλακα ντροπη σου!
Εγω μια φορα παγιδευτηκα στον χωριοχρονο του χωριου της μανας μου και επειδη η τηλεοραση δεν επιανε τιποτα, ο δεικτης παραμορφωσης εκτιναχθηκε στο 1 προς 16 και αρχισα να τρελαινομαι κανονικα. Προσπαθουσα να καψω κατι λαστιχα διπλα στο γκρεμο μπας και μυρισει σαν πολη. Εν τω μεταξυ στο σπιτι ειχε μονο ενα παλιο Καζαμια του 87, το βιβλιο με τα ανεκδοτα του Χοτζα, τη Μεγαλη Γενικη Εγκυκλοπεδια Ουρολογιας και την κιθαρα του ξαδερφου μου.
Ε, λοιπον γυρισα Αθηνα ξεροντας τρομερη ροκ κιθαρα, μονο αυτο σας λεω. Εκανα και συγκροτημα και παραλιγο να βγαλω και σιντι. Επισης κατεχω ενα ενοχλητικο ογκο επιστημονικων πληροφοριων σχετικα με ο,τι απασχολει την ουροδοχο κυστη σας ή το σκαφοειδη σας βοθρο αλλα μην ανησυχειτε εχω ορκιστει να χρησιμοποιω τις δυναμεις μου μονο για καλο.
Με τρεις μερες κιθαρα εμαθα τη μιση δισκογραφια των Γκρην Ντεη και τα Μπεστ οφ των Μεταλλικα! Ευχαριστω χωριοχρονε!


ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΧΕΣΗ.
Ειναι η προσωπικη σχεση μεταξυ των ανθρωπων που αποτελουν ενα ζευγαρι αλλα ειναι συχνα παρεξηγημενοι ή τσακωμενοι. Η Παρεξηγησχεση αποτελει πολυ συχνο φαινομενο. Τους εχετε δει παντου. Οι καλυτεροι παρεξηγησχεσιαρηδες ειναι μεσα σε καποια αυτοκινητα κολλημενοι στα φαναρια. Εκει η παρεξηγησχεση δειχνει τα πιο εντυπωσιακα της χρωματα. Ο μαλακας κοιταει και καλα να δει ποτε θα αναψει πρασινο και σκαλιζει λιγο τη μυτη του και κατι μουρμουραει αναμεσα στα χειλια του (που ειναι βρισια) γιατι χεστηκε και η αλλη η μουντρουχω κοιταει απο το παραθυρο ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΩ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΓΕΡΩΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΛ ΝΑ ΗΧΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΟΥ αλλα δεν ανταποκρινεται ως συνηθως, επιδεικνυοντας τα στηθια της σε μενα. Α, οχι... Καθεται εκει με ενα υφος κακιασμενης παναγιας και μισει τον εαυτο της. Κι εμενα.
Τα ζευγαρια της Παρεξηγησχεσης εμφανιζονται αραια και που σε διαφορα παρτυ και προσφερουν χαρα στον καθε μαλακα. Αυτη συνηθως καθεται στον καναπε και κανει κατι με το κινητο της και ο αλλος ορθιος προσπαθει να υποκριθει οτι περναει καλα μαζι της και λεει καμια μαλακια με κανα φιλο αλλα ολοι ξερουμε οτι θα εκοβε το δεξι του αρχιδι για ενα χαδι απο την πρωτη τυχαια μαλακω που θα του χαμογελουσε με την καρδια της.


ΦΟΡΜΑΤΥΧΙΑ.
Θυμαστε τελευταια φορα που κανατε φορματ και δε λειτουργησε με τη μια... κατι; Αυτο λεγεται φορματυχια. Εγω εχω κανει τοσα φορματ στη ζωη μου που εχω εξερευνησει ολο το φασμα των εμπειριων. Εχω χασει σκληρους, αρχεια, παπαρια, εχω πολεμησει με απειθαρχες καρτες, με θερντ παρτι σκαζι κοντρολερς, εχω φορμαρει λαθος παρτισιον, εχω αλλαξει θρησκεια 2 φορες και εχω παθει ψυχολογικη τυφλωση.
Καμια φορα σκεφτομαι οτι αυτη η δοκιμασια του φορματ και των ατυχιων που το συνοδευουν ειναι καποιου ειδους καρμικη βαλβιδα εκτονωσης.


ΑΒΟΛΤΑ.
Εχετε παει ποτε βολτα με γκομενα και εκει που περπατατε αρχιζετε να νιωθετε πιο αβολα και απο τον Ιησου Χριστο στο σταυρο; Μπραβο, μολις κανατε μια αβόλτα. Ξαφνικα συνειδητοποιειτε οτι δεν εχετε να πειτε ΤΙΠΟΤΑ αξιοπρεπες και οτι θα προτιμουσατε να κανετε ιδιαιτερο στα αρχαια ελληνικα καποια τεταρτη μεσημερι ή να σας μαλωνε η μανα σας. 'Η οτι λετε κατι ψοφια αστεια τα οποια εκεινη υποκρινεται οτι πιανει ή ακομα χειροτερα δεν υποκρινεται καθολου οτι τα πιανει.
Προσφατες μελετες εχουν καταληξει στο οτι κατα τη διαρκεια μιας αβόλτας τα ποσοστα διοξειδιου του ανθρακα που παραγει το ζευγαρι αυξανονται κατα 22% λογω των αβολων αναστεναγμων!

Πραγμα που με φερνει στη δυσαρεστη συνειδητοποιηση οτι αυτο ακριβως που ειπα τωρα μολις, ηταν το αστειο που ειπα σε μια γκομενα μια φορα, πραγμα που οδηγησε στην οριστικη αποκρυσταλωση της εννοιας της Αβόλτας.

ΧΑ! Τι ειρωνια!

Με διασκεδασα!

17 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

είμαι ερωτευμένη μαζί σου. σίριουσλι.

εμένα μου άρεσε το αστείο σου. η γκόμενα ήταν ξενέρωτη :p

MASTER G είπε...

that's awesome...

:)

αλλα βλεπω στο προφιλ σου οτι εισαι φοιτητρια ψυχολογιας!
ΔΕ θΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΣΑΣ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ!

Να παιρνετε πτυχια γραφοντας πτυχιακες πανω στην ανασφαλεια μου!

"Το ψυχολογικο προφιλ μιας κοινωνικα ηλιθιας και αρκετα παρανοικης μεγαλοφυιας"

Σας εχω καταλαβει!!!
Κι εσας και τους δρακονιανους πρακτορες που μεταμφιεζονται σε γριες και κρυβονται στο ασανσερ.

Masterpcm είπε...

Καλά το πάς... συνέχισε !

!-0

pastaflora είπε...

Ηθελα να κάνω ένα εκτενές σχόλιο, αλλά (ξανα) επαθα μια ψυχολογία όταν διαπίστωσα ότι μας ενώνει ο Ωρίωνας Δημητρακόπουλος, οι δρακονιανοί και η Στοά Χονγκ. Ρισπέκτ, λέμε!

MASTER G είπε...

Οι ψυχολογιες ειναι για να τις παθαινεις.

Κανε κανενα εκτενες καποια στιγμη γιατι δεν εχω δουλεια τελευταια και λιωνω.

ΛΙΩΝΩ!

kwlogria είπε...

Κοπελιά, άσε κάτω το τεκνό για θα σκοτωθούμε!

Μάστερ Τζι, σκέψου πόσο σε αγαπάνε οι γκόμενες...:))))))))))))))))))

MASTER G είπε...

το σκεπτομαι και αγγιζω τον εαυτο μου προστυχα!

Flonsavardu είπε...

κωλογριούλα μου το έχεις προλάβει το τεκνό;

εγώ τέτοια στις φίλες μου δεν κάνω.

νομίζω μάστερ τζι ότι είναι ώρα να αποχωρίσω. θα είμαι ερωτευμένη μαζί σου από μακριά. μην ανησυχείς τίποτα δεν θα είναι ικανό να σβήσει το πάθος που νιώθω για σένα.

Flonsavardu είπε...

όχι.... το μετάνιωσα.

δεν μπορώ να κάνω έτσι εύκολα πίσω.

ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.

MASTER G είπε...

Τι να προλαβει; Καλε οχι δεν προλαβε!

Ρε κωλογρια. Που να με δεις τωρα που γυμναζομαι και εχω γινει σαν τσουρεκι μιλαμε.

Φαντασου το παρανομο παιδι ενος γοριλλα και ενος λιονταριου που το μεγαλωσαν με φροντιδα τα ξωτικα του Λοθλοριεν αλλα σπουδασε στο πανεπιστημιο του Μπαραντ Ντουρ και ξερει βρωμικα κολπα.

Καμια φορα περναω μπροστα απο βιτρινες και βλεπω την αντανακλαση μου και σταυροκοπιεμαι!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Ε;

Flonsavardu είπε...

διακρίνω πάντως μία τάση επίδειξης. θέλεις να μας πείσεις πως πάνω από την εσωτερική γαματοσύνη βρίσκεται ένα καυτό αρσενικό.

μάστερ τζι παραδέξου το. και εσύ μας ποθείς.

οκ, φτάνει τώρα.

MASTER G είπε...

H επιδειξη αυτη ειναι η κορυφη του παγοβουνου του αυτοσαρκασμου μου.

Αλλα τι θα ελεγες να τα λεγαμε καλυτερα αυτα παρεα με ενα καφε και καμια γερμανικη πορνοταινια;

Flonsavardu είπε...

γερμανική; ξέρω γω. είναι ωραίες; γιατί γερμανική;

MASTER G είπε...

.. για το ροκ.

Mits_Giotix είπε...

μεγάλη αλήθεια αυτό για τον χωριοχρόνο. και για την αβόλτα επίσης.

Ανώνυμος είπε...

eilikrina...den variesai?????????????

MASTER G είπε...

Πως πως βαριεμαι παρα πολυ.

γι αυτο γραφω.