Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2008

Ειναι κατι γκομενες...

... σαν παλια καλοκαιρια.

Σαν τη γευση απο καρπουζι στη σκια. Σαν βολτα με ποδηλατο διπλα στην παραλια ενω σχολανε τα σινεμα.
Ειναι κατι γκομενες που θελεις να τις σπρωξεις παιζοντας κυνηγητο και να πεσουν κατω, μονο και μονο για να τις δεις να μουτρωνουν εξαιτιας σου.

Ειναι κατι γκομενες που σου θυμιζουν τις παλιες μουδιασμενες καψουρες και το πρωτο ακατανοητο, γαμημενο δαγκωμα τις ζηλειας. Κατι γκομενες που οταν περνας απο κοντα τους νιωθεις σαν να ανοιγει ενα παραθυρο στα κεραμυδια και απο μεσα λεει μπαινει ζεστος αερας και μυρωδατος.

Ειναι κατι γκομενες που... ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΧΑΣΚΟΓΕΛΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΙΣΩ ΡΕ - θα σας γαμησω μιλαμε!

Δεν ειμαι καψουρης, μαλακες! Ευγνωμων ειμαι που υπαρχουν!

Γεια σας κοριτσια! Να γαμιεστε ρε... για μην εκλειψει το ειδος σας ρε!


Στην υγεια σας!




Και για να μην ξενερωσω τη fanbase.

ΚΑΚΑΚΙΑ!

ΒΥΖΙΑ!

ΛΟΓΟΠΙΑΓΝΙΑ!

ΠΟΡΔΕΣ!


Σημερα νιωθω μιαν χαλαρωσην και μιαν ευωχιαν! Φταιει η ζεστη ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ!


Καλο καλοκαιρι καθικια του ιντερνετ.

12 σχόλια:

eli είπε...

Entaxei, an auto einai pou eixes pei oti tha mou afierwnes, me sugkineis toso pou tha klapsw!
An den einai, pali me sugkineis... an kai iksera egw ti uparxei ekei sto vathos...den me ksegelases pote!

KALO KALOKAIRI!!!

eli είπε...

Epishs...
auta ta mpoutia tha se katastrepsoun vre agori mou!!!

MASTER G είπε...

Ποιο βαθος;


Ειμαι πιο ρηχος και απο το Κατακωλο κυρια μου!

eli είπε...

Ρηχά είναι στο Κατάκωλο? Καλά που μου το είπες να μην πάω! Χάλια τα ρηχά νερά!

Ανώνυμος είπε...

Στο Κατάκωλο κουνιούνται τον τελευταίο καιρό. Συνυπολογιζόμενου και του ρηχού των υδάτων νομίζω πως η περιοχή αντενδύκνειται για σύγκριση με το βάθος και το εύρος (ό,τι προτιμάτε) της ψυχής του MasterG. Νομίζω πως ο υπογράφων των κειμένων του blog ΔΕΝ κουνιέται.
Και να αναφωνήσομεν όλοι μαζί,
ΒΥΖΑΚΙΑ! ΜΠΟΥΤΑΚΙΑ! ΚΩΛΑΡΑΚΙΑ!

Vlaxos είπε...

Σε λίγες μέρες θ' ακολουθήσω κι εγώ το όραμά σου!
Φεύγω για παραλίες, να κρετινιάσω και να σαπίσω να θαυμάζω μπούτια, κωλαράκια, βυζούμπες!!!
(...κι ας πονάνε μετά τα γαμημένα για πλευρά, από τις αγκωνιές της συζύγου...)

Καλό καλοκαίρι και σε σένα ρεμάλι!

MASTER G είπε...

Απο τετοια.. ξερει ο βλαχος..




το εχω ξαναπει αυτο το αστειο ε;

Aurelia Aurita είπε...

εισαι ευαισθητος κατα βάθος,αν ψάξει κανείς με το μετροπόντικα:)
(μην ανησυχείς,αυτό θα μείνει μεταξύ μας)
να είσαι καλά ωραίε τύπε!κις

lastlines είπε...

Από πότε σε πειράζει εσένα το κρέας?
Απορώ...

MASTER G είπε...

Δε με πειραζει το κρεας! Δεν ειπα ποτε τετοιο πραγμα!

kwlogria είπε...

Απόλυτε, λατρεμένε, υπέρτατε, υπέροχε, ζουμερέ, λαχταριστέ, αγαπημένε τύπε, τα σέβη μου!

lastlines είπε...

ε μα είπα κι εγώ!