Πέμπτη, 15 Μαΐου 2008

O MEΓΑΣ ΚΡΙΤΗΣ.

Ω Παντελονι Καταλευκο
πως εναγκαλιζεις τα τορνευτα των κοριτσιων καπουλια
και ολα τα αποκαλυπτεις...
ΠΑΜΕ!

--
Κωλος κακος δεν κρυβεται στο ασπρο παντελονι
μονο κορη καλλιπυγος μπορει και το σηκωνει.
Περηφανη να το φορα, περηφανη να δειχνει
το παντελονι το λευκο σκοτωνει διχως ιχνη.

--
Αν εχεις κωλο πλαδαρο και μπουτια σαν γραβιερα
το παντελονι το λευκο θα σου χαλασ' τη μερα.
Αδεκαστος σκληρος κριτης, αδιακριτο τσογλανι
σου μαρτυραει πιο πολλα κι απ' το κοντο φουστανι.

--
Πολλες κυραδες γκρεμισε το ρουχο της αληθειας,
το παντελονι το λευκο, παιδι της κακοηθειας.
Μονο ενας κωλος δυνατος μπορει να το δαμασει
ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΡΕ ΤΑΤΙΑΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ ΕΔΩ ΧΑΜΩ ΑΕΙ ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ ΠΙΑ, ΠΙΝΩ ΠΙΝΩ... ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΜ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΙΩ;

Δεν εχω εμπνευση μιλαμε...

18 σχόλια:

sokalegga είπε...

Αγαπητέ Ηλία πιστεύω πώς αναφέρεσαι στο φαινόμενο της πρωκτικής υπερχείλησης, η οποία προκαλεί και την εκτόξευση ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΙΓΚΑΚΕ λιπόμαζας!!

ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΛΕΥΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕ ΠΡΕΖΑΚΙ!!

...γιάυτό άκου να μαθαίνεις....

Η υπερχείληση του ΚΩΛΟΥ κατά τον λούμπεν λαουτζίκο, είναι το αποτέλεσμα της προαιώνιας μαλακίας που διέπει το θηλαστικό καφρέτα γκρέκις-όλες δηλαδή εκείνες τις χλιμιτζομούνες που ξημεροβραδιάζονται στα ΝΑΤΑΣΙΑ NEΪΛΣ για να τοποθετήσουν τη Τζιοκόντα στα νύχια τους, βλέποντας παράλληλα στην τηλεόραση το Φερεντίνο να μοιράζει ευρώπουλα σε βλακίδια που θα τα ξοδέψουν εν ριπή οφθαλμού.

Η πλήρης αποχάυνωση που προκαλείται λοιπόν, από το συνδυασμό συσσωρευμένης Ελληνομιζέριας και άπιαστων προτύπων (βλ. ¨Εφη Θώδη) ωθεί τα φιμέϊλς αυτά στο να επαναλαμβάνουν συνεχώς τη διαδρομή γκαρέγκλα-ψυγείο. Σαν τα σκυλιά του Παυλώφ.

Τα βουτύρατα, τα φυτικά λάδια, τα ορυκτέλαια από τα πισκοτάκια της κυρά Μαριάς....όλα καταλήγουν στον ΚΩΛΟ, που κάθετε και βάφει τα νύχια του βλέποντας τηλεόραση.

Όλα τα άλλα είναι ριότοσοπ

Μιμης Ζερβος είπε...

λευκό εσύ διάφανο
που τάχα συγκαλύπτεις
είσαι για την εμφάνιση
μεγάλος καταλύτης

Συμπληρώνω εγω κι εχω να πω ότι χτες που πήγα σ ενα παρτυ (αυτα του σατανα) είχα συνέχεια τους στίχους του μεγάλου ποιητή στο νου μου

lastlines είπε...

και καθώς γνωρίζω περί τίνος κώλου πρόκειται, να πω μόνο ότι περιμένω ένα ποίημα και για την μπροστά μεριά...

MASTER G είπε...

Δεν ειμαι τοσο καλος στην ποιηση lastlines....

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!

Εγώ θέλω να μαρτυρίσω ότι το συγκεκριμένο παντελόνι που περιγράφεις δεν ειναι το καλύτερό της. Έχει και καλύτερα!
:-)

MASTER G είπε...

Να της πειτε να φορεσει τα καλυτερα τοτε να κανω κι εγω πασχα γαμω το θεο σας!

Tatiana είπε...

S' euxaristw polu gia ta sxolia Hlia!

MASTER G είπε...

sunuvabitch!


BUSTED!


:o

eli είπε...

μου χα χα χα χα!!!

κανονικά θα σε άφηνα να βασανίζεσαι στην κόλαση και θα απολάμβανα την επόμενη φορά που θα της μιλούσες! Αλλά φοβάμαι μη γίνει καμιά μαλακία και της πεις τίποτα και καρφωθείς.
Δυστυχώς μάλλον η Τ. δεν έχει διαβάσει τον "ύμνο του κώλου".
Δεν θα' χε πλάκα όμως;;;
Και πάλι: μου χα χα χα!!!

lastlines είπε...

axaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax

MASTER G είπε...

Τωρα αν σου πω οτι σακουλευτηκα τη δουλεια θα με πεις ψευτη αλλα οι πιθανοτητες να ξερει η Τατιανα οτι εχω μπλογκ και οτι κυκλοφορω με το γελοιο ονομα Eric Virgo (λες και πρωταγωνιστω σε φτηνη τσοντα) ειναι απειροελαχιστες.

Οπως και οι ατελειες του θρασσυτατου κωλαρακιου της.

Και μεταξυ μας υποψιαζομουν τη Lastlines που μου το σφυριξε. Οχι εσενα μικρη ανωμαλη!


Θα σας παταξω. ΟΛΕΣ!


ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΓΥΨΟ ΟΠΩΣ Ο ΑΠΟΤΕΤΟΙΟΣ!

eli είπε...

Άντε να μην ξέρει ότι έχεις μπλογκ, αλλά για το όνομα μη χαίρεσαι. Ξεχνάς αγαπητέ ότι έχεις φωτο. Οπότε αν πέσει τυχαία στη..."σπηλιά" την έβαψες!!

Ποιός αποτέτοιος? Ποιό γύψο?

MASTER G είπε...

ΣΟΥΤ! κανε την παπια..

κι αν σε ρωτησει ο αστυνομικος τιποτα πες του οτι επεσες απο την σκαλα.

Vlaxos είπε...

Ρε ρεμάλι,
είχα πολύ καιρό να μπω και με έφτιαξες.
Την ευχή μου παλιορεμπεσκέ, πάντα τέτοια!
Να σκάσω κανα χαμόγελο γαμωτηναγανάκτησήμουμέσα
πουέχωπήξειστηνχλαπάτσατελευταία!

(Που να δεις πως έρχονται στις εξετάσεις τα σκασμένα για να με αποσυντονίσουν και να μπορέσουν να βγάλουν τα σκονάκια! Θα πάω μεσα ρεεεεεεεεε!!!!)

kwlogria είπε...

Ταλεντάρα απόλυτη μοναδική υπέροχη αγορίνα!! (Σα δε ντρέπεσαι! Εκεί κοιτάς τα κορίτσια; Να κλείνεις τα μάτια σου όταν περνούν κώλοι!) :)))))))))))))))))))))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχετε δει το κορμι της Τατιανας.
Δεν υπαρχει.

Νομιζω οτι το φανταστηκα ο ιδιος σε καποιο γαμημενο ιδρωμενο ονειρο και ξηγηθηκα ψυχοπροβολη!

ΓΑΜΩ ΤΟ ΓΛΑΡΟ ΙΩΝΑΘΑΝ!

Γαμωτο δεν θυμαμαι το πασγουωρντ μου δηλαδη!

lastlines είπε...

Καιρό είχα να περάσω από εδώ..καλά εμένα? Εμένα? Σα δεν ντρέπεσαι...
Και ποιός είναι ο ανώνυμος ανάμεσά μας που είναι κι αυτός fun???!!!

MASTER G είπε...

Εγω ημουν αστροπελεκι μου, δε θυμομανε το πασσγουωρντ.