Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2007

Γκλασνοστ!

Πριν απο μερικα εως αρκετα χρονια καναμε παρεα με τυπο πολυ καλοφαγα.
Ηταν ψηλος σα φαρος, αδυνατος σαν σαν χρονοταξιδι και χαλαρος σαν ζαμπον.

Υπ' οψιν οτι ο τυπος ειναι ο μοναδικος ανθρωπος που σε ουζαδικο θα μπορουσε ζητησει να του φερουν το μενου, αλλα οχι για να διαλεξει... Για να το φαει.
Ολο το μενου. Σε φαση "ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΦΑΩ ΤΟ ΜΕΝΟΥ!"

Μας λεει λοιπον "Θα σας παω σε ενα Ρωσικο εστιατοριο που ξερω!"

Ρωσικο ε; Να κι ενα καινουργιο! Δεν εχω φαει ρωσικο φαγητο. Τι τρωνε στη ρωσια αδερφε; Γκουλαγκ; Σιβηρικο παγο με βραστες μπαμπουσκες; Αμερικανους; Το μυαλο μου ειχε γεμισει ερωτησεις και πιθανοτητες.
Προσπαθουσα να φανταστω τι περιλαμβανει ενα Ρωσικο μενου αλλα αδυνατουσα.

Εχω φαει κινεζικη, ιταλικη, μεξικανικη, αγγλικη, ινδικη, γαλλικη και ενα σωρο αλλες κουζινες. Πως διαολο μου ξεφυγε ολη αυτη η τρελα; Η Ρωσια ειναι τεραστια. Ειναι η πλατη του πλανητη μας. Ειναι εκει πισω και κανεις δεν ασχολειται μαζι της μεχρι να την πιασει φαγουρα και τοτε πεφτουν ενα σωρο χερια πανω της και ΑΧ ΑΧ ΠΙΟ ΔΕΞΙΑ ΠΙΟ ΔΕΞΙΑ ΑΧ ΝΑΙ ΠΙΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ!

Αυτη ειναι η μοιρα μια πλατης. Αυτη και το να σηκωνει τις αμαρτιες μας.

(Κουφαλες με αναγκασατε να κανω πολιτικο σχολιο! Να μην ξαναγινει αυτο!)

Επισης η Ρωσια ειναι γεματη Ρωσους και αυτοι οι Ρωσοι σιγουρα θα τρωνε κατι καλο.

Μπαινουμε στο αυτοκινητο, αφηνουμε το κεντρο και κατευθυνομαστε προς τη Μορντορ. Δηλαδη κατι περιοχες που δεν ξερω, νοτια του κεντρου.

Στο μυαλο μου αρχιζει η σκηνοθεσια. Τα καθισματα στο εστιατοριο θα ειναι απο δερμα βισωνα και τα τραπεζια θα ειναι κορμοι δεντρων πελεκημενοι απο σκληρα ρωσικα χερια... Το φαγητο θα σερβιρουν κοζακοι με ντουφεκια και γουνινα καπελα. Μεσα θα ειναι γεματο πελωριους κοκκινομουρηδες Ρωσους που λενε συνεχεια ΝΤΑ ΝΤΑ ΤΟΒΑΡΙΤΣ και κοβουν τη μπριζολα με το σφυροδρεπανο! Θα εχει χρωματιστα πραματα και στη φωτια θα καινε ομορφα οι πολιτικοι αντιπαλοι του Πουτιν.
Θα εχει και μια αρκουδα στην αυλη για να παιζουν τα παιδια.

Πως θα διαβασω τον καταλογο ρε παιδια; Θα εχει εκεινα τα ανασκελα γραμματα και θα νιωσω ηλιθιος.

Φτανουμε σε ενα αισχρο σοκακι και βλεπω την πικρη αληθεια. Τρια τραπεζια εξω, πεντε μεσα, κακοφωτισμενο και μια τηλεοραση να παιζει ενα τηλεπαιχνδι. Ενταξει το ειχα παρακανει, το παραδεχομαι. Το θεμα ομως ειναι το φαγητο. Οι εξωτικες ρωσικες γευσεις. Τα περιεργα ονοματα και οι νεες γαστιμαργικες απολαυσεις απο την κοντινη ανατολη των Μπολσεβικων και των Συντροφων.

Καθομαστε στριμωχτα σε εκεινες τις ψαθινες καρεκλες και λεμε στον καλοφαγα φιλο μας, να μας παραγγειλει "ΤΑ ΚΑΛΑ!" Δηλαδη κατι που να ειναι ξερω γω νοστιμο κι οχι το λιπος απο τη μασχαλη εργατη ορυχειου, βρασμενο στα δακρυα μιας χηρας με πεντε ορφανα.

Ανοιγει τον καταλογο, κοιταζει με περισυλλογη και σοφια, ακουμπαει τον καταλογο στο τραπεζι και τι λεει;

Δε λεει "Ενα Μποκολιουμπωφ Περεστροικα με βραστα Καρπωφ." Δε λεει "Ενα Παγωμενο Δρεπανι σβησμενο με Στολισναγια" οχι... Δε μας συγκλονιζει με τη βαθια γνωση του για τη ρωσικη ποιοτητα.

Ο σατανας, πολυ σοβαρα και με αποφασιστικοτητα κανει την εξης παραγγελια:

"Μια ρωσικη σαλατα... τρια πιροσκι με λουκανικο και τρεις μεριδες μπιφτεκια"


...



Φτασαμε στην ακρη του κοσμου για να φαμε ρωσικη σαλατα, πιροσκι και μπιφτεκια.

Ενταξει;


Πιροσκι!

Ρωσικη Σαλατα!

Μπιφτεκια!

20 σχόλια:

Vlaxos είπε...

Καλά να πάθεις ρε!
Νεαταρντάλιε Γευσιγνώστη!

Δεν σου φτάνει η τυροκαφτερή, το τζατζίκι, άϊντε και κανένα παγωτό με συνδυασμό γεύσεων "Εσανς από κάλτσα Αφγανού Αιχμαλώτου" και σιρόπι από χυμό χταπόδι!
Ήθελε η μουρη σου Ρώσικη κουζίνα!

ΦΑΤΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ!
(Υ.Γ. Καλώς ματαξαναεπέστρεψες!)

Nobody είπε...

Χαχαχα σας την έφερε ο φίλος. Ρε....άνθρωπος ξυλάγγουρο και να ξέρει καλά εστιατόρια? Πας καλά?!!!
Σε αυτά τα θέματα θες φίλο με κοιλιά!!! Σε είχα για πιο έξυπνο!!

Πάντος ωραίο το ποστ και ας άργησε! Να μην επαναληφθεί η αργοπορία γιατί θα σε αναγκάσω να κάνεις πολιτικά σχόλια.

MASTER G είπε...

Ρε αφηστε με στον πονο μου. Ηθελα να φαω κατι ρωσικο με ονομα που θυμιζει αρσιβαριστα η χορευτη...

οχι κωλο-πιροσκι!

Κασπαρωφ εχετε φαει;

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχα ατομάρα!! Άμα θες να φας όλες αυτές τις μαλακίες που δεν καταλαβαίνεις, πρέπει να πας στη Ρωσία. Περίμενες να πας σε ρωσικό εστιατόριο στην Αθήνα και να φας κρύα μύδια με βότκα και σκατά; Λάθος, λάθος, λάθος. Πρέπει να πας Ρωσία (και μη μου λες εμένα πως δεν πας ούτε μέχρι το περίπτερο.... αν και νομίζω πως λες αλήθεια τώρα που το σκέφτομαι... τέλος πάντων...) να φας το καλό πράμα. Το λέω γιατί όταν πήγα Ουγγαρία, μου παρήγγειλε ο φίλος που ήταν εκεί μια μαλακία με ουγγρικό όνομα και ξέρεις τι ήταν;;;; Ωμός κιμάς με ωμά κρεμμύδια και ωμή ντομάτα που τα έβαζες όλα στο ψημένο ψωμί που σου έφερναν και να τα φας. Καλή όρεξη! (Το έφαγα, ωραίο ήταν!) Μάκια!!!

kwlogria είπε...

...υπάρχουν κάτι ασυνάρτητα και ασύντακτα στο ποστ μου αλλά μη δίνεις σημασία... είμαι αγράμματη...

MASTER G είπε...

σκατογρια!

PAGONA είπε...

κωλόγρια έχω φάει ουγγαρέζικο στην Ελλάδα, και το δικό μου είχε όλο το ουγγρικό σύμπαν γύρω (βιολιά και μαλακίες), έφαγα γκούλας, με μία παπάρα ωμό ψωμί (δεν ξέρω τί άλλο ήταν αυτό το πράμα), και μετά εγώ και άλλοι δύο που ήταν μαζί μας ξεράσαμε 10 μέτρα απο το εστιατόριο. Μόνο ένας άντεξε, αλλά αυτός μπορεί να φάει και σκατά και να τα φχαριστηθεί, οπότε δεν πιάνεται...
Μικρέ μου μείνε στο mama cuisine, είναι η μόνη ακίνδυνη
ΥΓ καλά το κειμενάκι δεν παίζεται ;)
ΥΓ2 και μην καθυστερήσεις ξανά, θα έχεις να κάνεις με το εκτόπισμά μου. Κοινώς την γάμησες!

Rami είπε...

Σαν τα ελληνάκια που γκρινιάζουνε για το φαγητό στο εξωτερικό, γιατί δεν έχει μουσακά και παστίτσιο όπως το κάνει η μαμά στην Ελλάδα...

Ρωσία πάντως, έχει πολύ ωραία πράγματα να φας... και να φας πολύ καλά!

ΝΤΑΖΒΕΝΤΑΝΙΑ 8^)

MASTER G είπε...

You broke the english language brother.

I like your style.

Jordan είπε...

Βασικα η Ρωσσικη κουζινα εχει ενα πραγματικο πυραυλο που λεγεται Μπορς(πιθανοτατα να εχεις φαει)
Ειναι μια σουπα που ανασταινει κ νεκρους! Φτιαχνεται απο μια τεραστια ποικιλια λαχανικων κ μικρα κομματακια κρεας. Ειναι πεντανοστιμη.Ακομα κ το ονομα της θυμιζει πυραυλο που εκτοξευεται.Μποορςςς!!!

the_lone_deranger είπε...

Αυτό (το μπορς) το είχε φάει κι ο "Λουκυ Κιντ" (ο πιτσιρικάς Λουκυ, που σφεντονίζει ποιό γρήγορα κι απ' τον ίσκιο του) και έγινε όντως πύραυλος :D Εγώ δεν είχα την τύχη ακόμα αλλά δεν ξέρεις.

Vlaxos είπε...

Τι θα γινει ρεεεεεεε;;;;;;;
Θέλεις πάλι παρακάλια για να γραψεις;;;

ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
ΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ!
ΦΤΑΣΑΝΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΠΗΞΙΜΟ;

Vlaxos είπε...

ΚΩΛΟΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΚΑΙ ΣΚΑΤΟ ΠΙΡΟΣΚΙ!!

Το φάγατε το παλικάρι.......

kwlogria είπε...

Που είσαι γαμώ το φελέκι μου;;; Είδες ρε Βλάχο;;; Έτσι μας τα κάνει, για να μας τρέχει. Σαν τις γκόμενες!!!!

MASTER G είπε...

Tωρα κανονικα θα επρεπε να σας πω οτι πεθαινω απο Μαρμπουργκ και δεν μπορω να γραψω γιατι ματωνουν τα ματια μου, μονο και μονο για να σας γεμισω τυψεις!

αλλα δε θα το κανω. Απλα θα σας πω οτι ξεκουραζομαι και οτι θα επανελθω οταν εχω κατι αξιο-γραπτο να γραψω!

kwlogria είπε...

Τελείωνε ρε που θες να μας πεις πως δεν είσαι σε φόρμα!! Πάντα είσαι σε φόρμα!! (Πω πω, είμαι καταπιεστική το ξέρω..:)

Vlaxos είπε...

Από την στιγμή που είσαι καλά ρε συ, σου τα συγχωρουμε (σχεδον) όλα...
Το οτι "μας έχεις γραψει" κανονικα δεν είναι αξιο-γραπτο;;
Εεεεεε;;;;
(Ρε σα δεν ντρεπεσαι να με έχεις γέρο άνθρωπο στην προσμονή! Χουφτού σου!
Να εισαι καλα ρε μπαγάσα!
:-))))))

kwlogria είπε...

Γύρνα σε παρακαλώ!!!! Που είσαι;; Διακοπές Χριστουγέννων δε θα κάνεις;;; Μάστερ Τζι πλιζ γύρνα πίσω, γράψε, κάνε, πράξε πλιιιιζ!!! Φιλιά γλυκά!!!

Balidor είπε...

ΛΟΛ ρε φιλε .....
ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΠΙΡΟΣΚΙ ΡΟΥΛΖ !!!


Εχω φίλο Ρώσο, μαν, σε λέω να σούμε και καλά, έχω φάει πράματς που είναι σύρμα το καρπούζι και πολύ ίσια μάλιστα.

Vlaxos είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

Τι στο διάλο είχανε τα κωλοπιροσκί μέσα ρε;
Που είσαι;
Δώσε στίγμα παλουκάρι μου!
Ο κόσμος τρελλαίνεται με την απουσία σου, δεν το βλέπεις;
Πηδάει από μπαλκόνια, στις ρόδες φορτηγών, η Θ'ωδη βγαζει νεο δίσκο, ο Ψινάκης ραπάρει, ο Πασχάλης απέκτησε κι άλλο παιδί, ο Τσίπρας πάει για αρχηγός κόματος, ο Άδωνις απαγγέλει αρχαία στην Βουλή, ο Πλεύρης πήρε σβάρνα τα κανάλια, ο Ψωμιάδης ντύθηκε Άι-Βασίλης, τι άλλο θέλεις για να πειστείς;;;

ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΛΕΜΕ!
JOIN THE CLUB FOR PSYCANALYSIS I TELL'YA!